Gear S تکنولوژی پوشیدنی بعدی سامسونگ

دوشنبه ، 13 مرداد 1393 ، 14:11

 


سامسونگ تا به حال تعداد 5 ساعت مچی هوشمند را تولید کرده است. اما تولید این تکنولوژی های پوشیدنی همچنین ادامه دارد. سازندگان گلکسی هفته ی گذشته از تولید محصول جدید سامسونگ به نام Gear S خبر دادند که احتمالا یکی از بزرگترین تکنولوژی های پوشیدنی خواهد بود.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر Gear S نامی است که سامسونگ برای ساعت های مچی هوشمندی که در آینده تولید میشوند در نظر گرفته است. سامسونگ همچنین اعلام کرده است که Gear Store را به عنوان یک فروشگاه نیز ایجاد خواهد نمود تا مصرف کننده گان بتوانند از آن برای خرید ساعت های مچی هوشمند جدید و اپ های مختلف استفاده کنند.

 


شرکت سامسونگ طرح های بسیار بزرگی برای ایجاد یک خط تولید تکنولوژی های پوشیدنی در کره ی جنوبی دارد. این شرکت قرار است در ماه سپتامبر محصولات جدید خود را مثل Galaxy Note 4 و Gear VR را رونمایی کند. سامسونگ پیش از این نیز از عنوان S برای محصولات خود استفاده کرده بود مثل گوشی های هوشمند Galaxy S و یا تبلت های گلکسی.


ساعت های مچی هوشمند Gear S نیز قرار است در ماه سپتامبر رونمایی شود. سامسونگ در بیانیه ای اعلام کرده بود که تلاش زیادی میکند تا خلاقیت و نوآوری را در محصولات خود ایجاد کند. پیش از این نیز سامسونگ ساعت های مچی هوشمند زیادی را مثل Gear2، Gear Fit و Gear Live را که همگی مجهز به سیستم عامل اندروید بودند تولید کرده بود اما این شرکت قصد دارد در ماه های آینده خلاقیت و نوآوری بیشتری را در تولید تکنولوژی های پوشیدنی به کار ببرد. چون این بازار برای سامسونگ اهمیت زیادی دارد و این شرکت در تولید این محصولات نیز پیشرو بوده است.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► نکاتی برای خریدن تبلت
Xiaomi دومین شرکت بزرگ در بازار چین اعلام شد ◄

مطالب مرتبط
بنر