گلکسی تبلت S چه ویژگی هایی دارد؟

سه شنبه ، 14 مرداد 1393 ، 08:34


گلکسی تبلت S در اصل یک iPad Mini برای کاربران اندروید است. این تبلت با اندازه ی 8.4 اینچ جزء نازکترین تبلت های سامسونگ محسوب میشود و البته ویژگی های بارز زیادی هم دارد. این تبلت سامسونگ رقیبی برای iPad Mini است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این تبلت سامسونگ از لحاظ طراحی شباهت های زیادی به گلکسیS5  دارد مثلا دکمه های لبه ی تبلت و یا رزولوشن بالای صفحه نمایش از ویژگی هایی است که میتوان در تبلت S و همچنین Galaxy S5 مشاهده نمود و این شباهت بیشتر به دلیل یکی بودن تیم کاری است که روی طراحی S5 و Galaxy Tab S کار میکردند.

 

 


در هر دوی Galaxy Tab S و تبلت گلکسی S میتوان شباهت در طراحی بدنه و قسمت پشت محصول را مشاهده نمود. ضخامت این تبلت سامسونگ حدود 6.6 میلی متر است و از این لحاظ به ضخامت iPad Mini با اندازه 7.5 میلی متر نزدیک است.


از لحاظ قیمت هم تبلت های گلکسی  S با قیمت 398 دلار در آمریکا از طریق وب سایت Amazon به فروش میرسد که iPad Mini هم با قیمتی حدود 352 دلار در فروشگاه Amazon به فروش میرسد که این قیمت برای iPad Mini  از قیمتی که اپل در فروشگاه خود برای این محصول قرار داده ارزان تر است.


تبلت گلکسی S رزولوشن 1600*2460 دارد و همچنین سامسونگ از یک پبل AMOLED هم در این محصول استفاده کرده است که باعث وضوح تصویر بیشتر در Galaxy Tab S شده است و از این لحاظ از iPad Mini برتر است.

 

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► رونمایی از اولین تلویزیون 4K OLED ال جی
نکاتی برای خریدن تبلت ◄

مطالب مرتبط
بنر