گلکسی نوت 4 در سپتامبر رونمایی میشود

چهارشنبه ، 15 مرداد 1393 ، 05:29


فروش گلکسی نوت 3 در همان ماه اولی که به بازار عرضه شد حدود 5 میلیون بود بنابراین سامسونگ قصد دارد که این میزان فروش را برای گلکسی نوت 4 بیشتر کند. چون اپل هم قرار است که در ماه سپتامبر یا اکتبر آیفون 6 را رونمایی کند سامسونگ هم با رونمایی گلکسی نوت 4 وارد رقابت با اپل میشود.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر گلکسی نوت 4 بیشتر از اینکه یک گوشی هوشمند باشد یک فبلت است و قرار است که این رونمایی در برلین صورت بگیرد. فروش محصولات گلکسی نوت برای سامسونگ بسیار خوب بوده است و چون اپل قرار است که یک محصول با صفحه نمایش بزرگتر را تولید کند بنابراین گلکسی نوت4 میتواند رقیب اصلی آیفون 6 باشد.

 


مثل گلکسی نوت 3، گلکسی نوت 4 نیز صفحه نمایشی به اندازه ی 5.7 اینچ دارد. سامسونگ اعلام کرده است که گلکسی نوت 4 از گلکسی نوت 3 ویژگی های بهتری دارد. در این محصول جدید از قاب فلزی استفاده شده است و همچنین صفحه نمایش OLED که میزان کیفیت وضوح تصویر را بیشتر نموده است.


همچنین پیش از این قرار بود که سامسونگ از سنسورهای اشعه ماوراء بنفش نیز در محصول جدید خود استفاده کند که هنوز این ویژگی مشخص نشده است. گلکسی نوت 4 قرار است که در دو نسخه رونمایی شود که در ژاپن، سنگاپور، کره و چین و ژاپن مورد استفاده قرار میگیرد و نسخه ی دیگر متعلق به دیگر بازارها و اروپا است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► دلیل تلاش Xiaomi در تولید گوشی هی هوشمند چیست؟
گلکسی جدید سامسونگ با بدنه ی فلزی ◄

مطالب مرتبط
بنر