دلیل تلاش Xiaomi در تولید گوشی هی هوشمند چیست؟

چهارشنبه ، 15 مرداد 1393 ، 14:07


شرکت Xiaomi توانسته با تولید گوشی های هوشمند بخشی از بازار چین را به خود اختصاص دهد این شرکت چینی توانسته در میان برندهای برتر در سر تا سر جهان هم قرار بگیرد. شرکت Xiaomi بیشتر در آسیا شناخته شده است و بعد از سامسونگ، اپل، هوآوی و Lenovo پنجمین برند بزرگ در تولید گوشی های هوشمند در جهان است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت Xiaomi تلاش میکند تا با تولید محصولات با کیفیت به عنوان یک برند برتر در سر تا سر دنیا شناخته شود. همچنین Xiaomi تلاش میکند که محصولات خود را تا برزیل و دیگر بازارهای غربی هم برساند.

اما دلیل موفقیت و تلاش Xiaomi برای تولید گوشی های هوشمند تولید محصولاتی با کیفیت بالا است. شرکت Xiaomi توانسته محصولات خوبی را که هم کیفیت بالایی دارند و هم از بروزترین تکنولوژی استفاده کردند تولید کند مثلا Mi 3 و Mi 4 و یا Redmi Note که یک فبلت 5.5 اینچی است و از لحاظ عملکرد جزء گوشی های هوشمند خوب محسوب میشود. همچنین  تلویزیونهای UHD‌هم تولید میکند که در چین به فروش میرسد.


شرکت  سعی میکند محصولاتی با قیمت مناسب به بازار عرضه کند مثلا Redmi Note با قیمت 154 دلار به فروش میرسد بیش از همه  سعی میکند با داشتن قیمت های متوسط فروش محصولات خود را بیشتر کند. تلویزیونهای UHD آن هم در چین با قیمت 640 دلار به فروش میرسد. این شرکت همچنین مثل اپل و سامسونگ طرفداران محصولاتش را برای رونمایی و یا جشنواره دعوت میکند تا هم تبلیغات بیشتر و هم فروش بیشتری داشته باشد.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► Desire 616 محصولی دیگر از HTC
گلکسی نوت 4 در سپتامبر رونمایی میشود ◄

مطالب مرتبط
بنر