استفاده از ویندوز فون 8.1 در Lumia 930 و 630

پنجشنبه ، 16 مرداد 1393 ، 09:43


با وجود اینکه اکثر گوشی های هوشمند در بازار هنوز سیستم عامل اندروید دارند مایکروسافت از ویندوز فون 8.1 در Lumia 630 استفاده نموده است. در واقع Lumia 930 و Lumia 630 اولین گوشی های هوشمندی هستند که از آخرین ورژن ویندوز فون یعنی 8.1 استفاده کردند. ویندوز فون با ارتقا به 8.1 امکانات جدیدتری هم پیدا کرده است.

 

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر استفاده از ویندوز فون در محصولات نوکیا جزء مهمترین طرح های مایکروسافت است تا بیشتر بتواند ویندوز فون را در اختیار کاربران قرار داده و کاربرد آن را بیشتر کند. هر دو گوشی جدید نوکیا نشان میدهد که مایکروسافت تلاش میکند تا جدیدترین و به روزترین گوشی های هوشمند را در بازار عرضه کند.


گوشی هوشمند Lumia 525 با داشتن ویندوز فون توانست به بازار گوشی های نوکیا کمک کند تا میزان فروش محصولات آن بیشتر شود بنابراین مایکروسافت با رونمایی از Lumia 630 سعی میکند تا باز هم موفقیتهای زیادی را در فروش محصولات خود بدست آورد. گوشی هوشمند Lumia 930 بیش از همه رقیب گلکسی S5 و آیفون 5S است.


ویندوز فون اخیرا توانسته بیش از قبل رشد کند مخصوصا با آپدیت شدن و رونمایی از ویندوز فون 8.1 امکانات بیشتری را در گوشی هوشمند ایجاد کرده است. مثلا Lumia 630 توانسته با استفاده از ویندوز فون 8.1 طراحی متفاوت تری داشته باشد و از لحاظ ظاهری هم جذابیت ایجاد کند. همچنین Lumia 630 باریک و روشن است و از رنگهای مختلف در صفحه نمایش آن استفاده شده است.

این گوشی هوشمند از قیمت مناسب تری هم برخوردار است و حدود 159 دلار قیمت دارد. علت اصلی محبوبیت Lumia 520 قیمت مناسب آن بود بنابراین نوکیا برای Lumia 630 هم قیمت مناسب در نظر گرفته تا پر فروش تر باشد.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► ساعت مچی هوشمند Moto 360 با امکانات جدید
G3 Stylus رقیب اصلی گلکسی در راه است ◄

مطالب مرتبط
بنر