استفاده از باتری قدرتمند در آیفون 6

شنبه ، 18 مرداد 1393 ، 07:57


اپل برای طراحی آیفون 6 از ویژگی های خوب و برتر استفاده خواهد نمود. پیش بینی شده که آیفون 6 باتری قدرتمندی دارد. این باتری 2100 میلی آمپر است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر آیفون 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچی تولید میشود. بیش از همه اندازه ی صفحه نمایش و ویژگی های ظاهری این محصول جدید اپل مورد توجه کاربران قرار گرفته است. اما باتری با کیفیت آیفون 6 که 2100 میلی آمپر است از دیگر ویژگی های خوب این گوشی هوشمند است.

 


البته در ماه جولای پیش بینی شده بود که باتری محصول جدید اپل 1810 میلی آمپر است. در هر صورت باتری بزرگتر ظرفیت بیشتری خواهد داشت و عمر باتری گوشی هوشمند را هم افزایش خواهد داد.


از دیگر پیش بینی هایی که در مورد آیفون 6 انجام شده است این است که اپل این محصول را در دو مدل تولید خواهد کرد. که یکی از آنها 4.7 اینچ و دیگری 5.5 اینچ است. که احتمالا یکی از نسخه های آن بعدا رونمایی خواهد شد. باتری که برای آیفون 6 مورد استفاده قرار خواهد گرفت مورد توجه سامسونگ است. سامسونگ گوشی هوشمند S5 را با باتری 2800 میلی آمپری تولید نموده است که یک باتری با کیفیت می باشد.


اپل قصد دارد آیفون 6 را در 9 سپتامبر رونمایی کند بنابراین هنوز ویژگی های جزئی این گوشی هوشمند مشخص نیست. اما احتمالا اپل از جذابیت های ظاهری برای طراحی این محصول استفاده خواهد کرد.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► سونی هم تلویزیون های منحنی شکل تولید میکند
ساعت مچی هوشمند Moto 360 با امکانات جدید ◄

مطالب مرتبط
بنر