ساعت مچی هوشمند Moto 360 با امکانات جدید

شنبه ، 18 مرداد 1393 ، 13:41


ساعت مچی هوشمند Moto 360 محصول جدید موتورلا که سیستم عامل اندروید دارد با ویژگی های جدید به زودی رونمایی خواهد شد. این ساعت مچی هوشمند شارژ وایرلس دارد و همچنین از باتری با کیفیت و با طول عمر بالا برخوردار است. ای ساعت مچی هوشمند در مقابل نور مستقیم خورشید هم قابل رویت است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر ساعت مچی هوشمند Moto 360 قرار است که به زودی در دسترس کاربران قرار بگیرد و موتورلا تلاش میکند تا این تکنولوژی پوشیدنی را در تابستان امسال به بازار عرضه کند.

 

 


ساعت های مچی هوشمند هم مثل گوشی های هوشمند با یکدیگر رقابت میکنند. شرکت های مختلفی مثل سامسونگ و ال جی هم برای تولید این تکنولوژی های پوشیدنی تلاش میکنند. سامسونگ اولین ساعت مچی هوشمند خود را در سپتامبر 2013 رونمایی کرد.


ال جی هم G watch را که یک ساعت مچی هوشمند مستطیل شکل است تولید نمود بنابراین این شرکت ها علاوه بر اینکه در تولید گوشی های هوشمند با یکدیگر رقابت میکنند در تولید ساعت های مچی هوشمند نیز با یکدیگر رقابت دارند.


موتورلا ویژگی های جزئی Moto 360 را منتشر نکرده است اما به کاربران قول داده تا این محصول را در تابستان در دسترس قرار دهد. بیش از همه امکانات جدیدی مثل شارژ وایرلس در Moto 360 مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► استفاده از باتری قدرتمند در آیفون 6
استفاده از ویندوز فون 8.1 در Lumia 930 و 630 ◄

مطالب مرتبط
بنر