نکاتی برای تمیز کردن و نگهداری گوشی های هوشمند

يكشنبه ، 19 مرداد 1393 ، 13:21


روزانه از محصولات مختلفی که تکنولوژی در اختیار ما قرار داده است استفاده میکنیم. اغلب گوشی های هوشمند و تبلت پر کاربرد تر هستند البته باید لپ تاپ و کامپیوترها را نیز به این محصولات اضافه نمود. اما توجه به تمیزی و پاکیزگی این محصولات نیز اهمیت دارد.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر تمیز نگه داشتن گوشی های هوشمند و حفظ و نگه داری از آنها با توجه به هزینه هایی که برای خرید این محصولات پرداخت میکنیم ضرورت دارد.  چون این محصولات اغلب در برابر تماس با آب، ضربه و... آسیب پذیر هستند پس خوب است که همیشه به تمیز نگه داشتن آنها و حفظ و نگه داری شان توجه کنیم.

 


1-همیشه باید برای تمیز کردن صفحه نمایش گوشی هوشمند و یا تبلت از یک دستمال نرم استفاده کنید. دستمال کاغذی برای تمیز کردن صفحه نمایش توصیه نمیشود بلکه دستمال های نرم که از جنس لطیف تری برخوردارند برای تمیز کردن صفحه نمایش بهتر هستند.


2-هیچ گاه از مایعات شوینده و یا دستمال نم دار برای تمیز کردن صفحه نمایش یا بدنه ی گوشی خود استفاده نکنید. دستمال باید کاملا خشک باشد. همیشه سعی کنید گوشی هوشمند خود را از رطوبت دور نگه دارید.
3-برای تمیز کردن بدنه ی گوشی خود نیز باید از دستمال نرم و بدون رطوبت استفاده کنید. این محصولات بسیار حساس هستند بنابراین با کوچکترین میزان رطوبت ممکن است آسیب ببینند.


4-اگر گوشی شما با آب تماس پیدا کرده ترجیحا آن را خاموش کنید و سعی کنید صفحه نمایش خود را خشک کرده و بعد گوشی هوشمند خود را روشن کنید. هرگز اسپیکرها نباید با آب تماس پیدا کنند چون باعث آسیب رساندن به کیفیت صدا و یا حتی قطع صدا خواهند شد.


5-برای اینکه عمر باتری گوشی خود را طولانی مدت حفظ کنید همیشه از برنامه ها و اپ هایی که استفاده نمی کنید خروج کرده و سعی کنید که نور گوشی خود را متناسب تنظیم کنید تا باتری شما طولانی مدت حفظ شود.


6-ترجیحا سعی کنید از یک کاور برای محافظت از صفحه نمایش خود استفاده کنید تا کمتر صفحه نمایش گوشی هوشمندتان خش بردارد.


7-برای افزایش طول عمر باتری همیشه زمانی که میزان شارژ باتری به حداقل رسیده آن را شارژ کنید. هیچ گاه ساعات طولانی مدت مثلا از شب تا صبح گوشی هوشمند خود را به شارژر متصل نکنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► سامسونگ رتبه ی اول را در بازار آمریکا دارد
سونی هم تلویزیون های منحنی شکل تولید میکند ◄

مطالب مرتبط
بنر