iWatch جدید در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد

دوشنبه ، 20 مرداد 1393 ، 12:56


اپل قرار است دو iWatch جدید را در اندازه های 1.7 و 1.3 اینچی در ماه اکتبر رونمایی کند. تجارت ساعت های مچی هوشمند مورد توجه شرکت های مختلفی از قبیل سامسونگ، ال جی، موتورلا و... است. اپل در حال برنامه ریزی برای این محصولات جدید خود می باشد تا آن ها را در ماه های آینده رونمایی کند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر اپل iWatch خود را به گونه ای طراحی کرده است که صفحه نمایش کوچکتر آن با داشتن رنگ های متنوع بیشتر مورد پسند خانم ها است اما هر دوی این iWatchها میتوانند مورد استفاده ی کاربران زیادی قرار بگیرند.

 


این تکنولوژی پوشیدنی محصول اپل صفحه نمایش OLED دارد. صفحه نمایش OLED باعث کیفیت و وضوح تصویر بیشتر خواهد شد همچنین اپل قصد دارد این صفحه نمایش ها را انعطاف پذیر کند تا بتواند با ساعت های مچی هوشمند موتورلا به رقابت بپردازد.


سامسونگ و ال جی هم بیشتر تلاش میکنند تا صفحه نمایش ساعت های مچی هوشمند را انعطاف پذیر تولید کنند. پیش بینی شده که در اواخر سپتامبر و در اولیا اکتبر iWatch اپل در دو سایز مختلف صفحه نمایش یعنی 1.3 و 1.7 رونمایی شود. علاوه بر iWatch اپل، Galaxy Gear سامسونگ و Moto 360 موتورلا نیز تا پایان سال 2014 رونمایی خواهند شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► رقابت آیفون 6 با گلکسی نوت 4 در ماه آینده
مزیت های اندروید L‌ چیست؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر