آیا تکنولوژی های پوشیدنی میتواند جای گوشی هوشمند را بگیرند؟

سه شنبه ، 21 مرداد 1393 ، 13:41


تکنولوژی های پوشیدنی توانستند در انواع مختلف و متنوعی تولید و به بازار عرضه شوند. این محصولات شامل ساعت های می هوشمند میشوند که یک بخش از سرمایه گذاری شرکت های بزرگ را به خود اختصاص میدهند. شرکت هایی مثل سامسونگ و سونی این محصولات را تولید کردند و همچنین دو شرکت ال جی و موتورلا نیز به زودی این محصولات خود را رونمایی میکنند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر ساعت های مچی هوشمند میتوانند امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار بدهند این تکنولوژی های پوشیدنی از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل میشوند و تمامی امکانات را در اختیار کاربران قرار میدهند.

 

 

 

ساعت های مچی هوشمند همچنین با به میزان امکانات خود نیز می افزایند مثلا فقط برای گوش دادن به موسیقی و یا دریافت نوتیفیکیشن روی صفحه نمایش از آنها استفاده نمیشود بلکه برخی از انواع آنها حتی میتوانند تماس تلفنی برقرار کنند، عکس بگیرند و اپهای مختلف هم دارند بنابراین تمامی امکاناتی را که یک گوشی هوشمند در اختیار کاربران قرار میدهد در ساعت های مچی هوشمند وجود دارد.


اپل نیز قصد دارد تا iWatch‌جدید خود را در ماه های آینده رونمایی کند بنابراین این محصولات امکانات زیادی دارند که احتمالا میتوانند مثل یک گوشی هوشمند برای کاربران خود باشند. علاوه بر ساعت های مچی هوشمند انواع دیگری از تکنولوژی های پوشیدنی هم وجود دارند که بازار این محصولات با سرعت در حال رشد است چون برای این محصولات اپلیکیشنهای مختلف و متنوع هم تولید میشوند بنابراین رقابت شرکت های مختلف برای تولید این محصولات با امکانات بیشتر افزایش یافته است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► فروش Surface Pro 3 در چند کشور مختلف
HTC Nexus 8 محصول گوگل و HTC ◄

مطالب مرتبط
بنر