فروش Surface Pro 3 در چند کشور مختلف

چهارشنبه ، 22 مرداد 1393 ، 10:44


مایکروسافت قصد دارد که Surface Pro 3 را برای فروش به بریتانیا، استرالیا و 23 کشور دیگر بفرستد. این محصول از 28 آگوست در چند کشور مختلف به فروش خواهد رسید. محصول Surface Pro 3 از تبلت بزرگتر و از لپ تاپ کوچکتر است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر  Surface Pro 3 از دیگر انواع قبلی آن نازکتر و باریکتر است. همچنین دارای صفحه نمایش 12 اینچی است. این محصول در هفته های آینده در نیوزیلند، چین، فرانسه و دیگر کشورها به فروش خواهد رسید.

 


تبلت Surface Pro 3 در حال حاضر فقط در آمریکا و ژاپن و کانادا به فروش میرسد که به نوعی رقیب آی پد اپل هم هست. تبلتها به نسبت لپ تاپ راحت تر حمل میشوند بنابراین طرفداران بیشتری هم دارند. البته Surface Pro 3 بین لپ تاپ و تبلت است.


همچنین Surface Pro 3 و دو نوع قبلی آن از سری Core-i‌ هم بهرمند هستند بنابراین این محصولات سرعت عمل بالاتری دارند. کیبورد Surface Pro 3 نیز به گونه ای طراحی شده که تفاوتی با کیبورد لپ تاپ ها ندارد.


قیمت Surface Pro 3 در آمریکا 799 دلار است و در بریتانیا نیز با قیمت 639 پوند به فروش خواهد رسید. همچنین این محصول را میتوان در فروشگاه آنلاین مایکروسافت سفارش داد. همچنین Surface Pro 3 رزولوشن بالاتری هم نسبت به دو نوع قبلی خود دارد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► Moto G با صفحه نمایش بزرگتر
آیا تکنولوژی های پوشیدنی میتواند جای گوشی هوشمند را بگیرند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر