One E8 محصول جدید HTC

پنجشنبه ، 23 مرداد 1393 ، 09:03


گوشی هوشمند E8 محصول دیگری از HTC است که ویژگی های بهتری نسبت به One M8 دارد. این محصول از ساختار سخت افزاری و صفحه نمایش با کیفیت برخوردار است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شباهت One E8 به One M8 شباهتهای ظاهری است. این محصول در کشورهای مختلف آسیا مثل هند، سنگاپور و تایوان به فروش میرسد. قیمت این محصول هنوز به صورت دقیقی مشخص نیست اما احتمالا One E8 باید از قیمت بالایی بین 500 تا 600 دلار برخوردار باشد.

 


از لحاظ عملکرد One E8 رقیب گلکسی S5 و LG G3‌ است. از نظر شکل ظاهری One E8 به One M8 شباهت های زیادی دارد بنابراین HTC تغییرات زیادی را در ظاهر One E8 ایجاد نکرده است. گوشی هوشمند One E8 در 3 رنگ سفید، قرمز و خاکستری تولید شده است.


البته One E8 براق تر و روشن تر از  One M8‌است و این به این دلیل است که بدنه ی گوشی هوشمند One E8 از جنس پلاستیک است. صفحه نمایش این محصول جدید HTC 5 اینچ و  full HD‌است همچنین اسپیکرهایی در قسمت جلوی گوشی هوشمند به کار رفته است.


این محصول با توجه به اینکه در کشورهای مختلف به فروش میرسد ممکن است دو سیم کارته و یا تک سیم کارته باشد. گوشی هوشمند One E8 مثل One M8 ساختار محکمی دارد بنابراین جزء گوشی های خوش دست محسوب میشود برخلاف بدنه ی پلاستیک آن ظاهر زیبایی دارد.


از پردازنده ای با سرعت 2.5 گیگا هرتز در این گوشی هوشمند استفاده شده است همچنین دوربین One E8 13 مگا پیکسل کیفیت دارد که دارای فلش LED‌ میباشد. باتری One E8 هم 2600 میلی آمپر است بنابراین از طول عمر بالایی برای باتری برخوردار است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► Alpha چه زمانی رونمایی خواهد شد؟
تلاش سامسونگ برای تولید گوشی های هوشمند جدید ◄

مطالب مرتبط
بنر