Alpha چه زمانی رونمایی خواهد شد؟

پنجشنبه ، 23 مرداد 1393 ، 09:35


سامسونگ قصد دارد محصولات جدید را در ماه های آینده رونمایی کند تا در بازار رقابت پیروز شود البته Galaxy Alpha‌از ویژگی های منحصر بفردی برخوردار است که مهمترین آن بدنه ی فلزی است که احتمالا کاربران زیادی را به خود جذب خواهد نمود.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر سامسونگ احتمالا این محصول را خیلی زودتر از موعد خود رونمایی خواهد کرد گزارشهای مختلف تاریخ مشخصی را برای رونمایی این محصول اعلام نکردند اما احتمالا این محصول به زودی وارد بازار رقابت خواهد شد.

 


گوشی هوشمند گلکسی S5 بالاترین رتبه را در بین گوشی های هوشمند سامسونگ دارد و شاید بعد از رونمایی از Galaxy Alpha‌ نیز همچنان در رتبه ی اول قرار بگیرد.


گزارشها و اخبار مختلفی در کره بیان کردند که Galaxy Alpha در همین هفته رونمایی خواهد شد اما از سویی دیگر رونمایی این گوشی هوشمند در ماه های آینده پیش بینی شده است بیش از همه بدنه ی فلزی Galaxy Alpha ویژگی اصلی آن است و هنوز جزئیات زیادی در مورد مشخصات این گوشی هوشمند جدید پیش بینی نشده است.


گوشی هوشمند Galaxy Alpha به احتمال زیاد در ماه های آینده به همراه گلکسی نوت 4 رونمایی خواهد شد. هر دوی این محصولات میتوانند درآمد زایی سامسونگ را چند برابر کنند و کاهش میزان فروش محصولات این شرکت را که در ماه های اخیر وجود داشت جبران نمایند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► ویژگی های HTC Desire 816 چیست؟
One E8 محصول جدید HTC ◄

مطالب مرتبط
بنر