سامسونگ صفحه نمایش های 3 طرفه میسازد!

يكشنبه ، 26 مرداد 1393 ، 08:11


سامسونگ اعلام کرده که در حال ارزیابی و امتحان صفحه نمایشهای 3 طرفه است. این شرکت قصد دارد که این محصول خود را امسال رونمایی کند. بنابراین علاوه بر صفحه نمایش های منحنی و انعطاف پذیر نسل جدید از صفحه نمایش های دیگر تولید خواهند شد.
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این صفحه نمایش ها به گونه ای هستند که لبه های گوشی هوشمند را نیز پوشش دادند بنابراین میتوان پیامک را از گوشه های گوشی هوشمند خواند. احتمالا این تکنولوژی جدید تا پایان امسال تولید خواهد شد و درآمد زیادی را هم برای سامسونگ ایجاد خواهد نمود.

 


این صفحه نمایش های 3 طرفه احتمالا در سری گوشی های هوشمند Note و یا S تولید میشوند یا اینکه ممکن است سامسونگ یکسری گوشی های جدید را با این صفحه نمایش ها تولید کند.


سامسونگ برای رقابت با اپل تلاش زیادی میکند تا بتواند این صفحه نمایش های جدید را امسال به بازار عرضه کند چون اپل نیز در تولید صفحه نمایش های آیفون تغییر ایجاد کرده و قصد دارد که آیفون 6 را با صفحه نمایش بزرگتری تولید کند.


البته باید میزان استقبال کاربران از این صفحه نمایش ها را نیز در نظر گرفت چون راحتی استفاده از گوشی هایی که صفحه نمایش سه طرفه دارند هنوز برای کاربران مشخص نیست بنابراین تولید این محصولات برای سامسونگ ریسک محسوب میشود.


هنوز تاریخ مشخصی برای رونمایی از این صفحه نمایش های 3 طرفه از سوی سامسونگ اعلام نشده است. کیم هیونگ جون یکی از مقامات ارشد سامسونگ اعلام کرده است که این صفحه نمایش های جدید با نهایت خلاقیت و جذابیتی که دارند باعث میشوند تا کاربران بیشترین استفاده را از لبه های گوشی هوشمند خود داشته باشند.

 

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► فروش بالای Fire Phone در Amazon
پرینترهای سه بعدی و کاربردهای آن ◄

مطالب مرتبط
بنر