فروش بالای Fire Phone در Amazon

يكشنبه ، 26 مرداد 1393 ، 12:04

 


گوشی هوشمند Fire Phone جزء گوشی های هوشمندی است که بهترین میزان فروش را در Amazon داشته است. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 4.7 اینچی یک محصول پر فروش در فروشگاه Amazon محسوب میشود و البته جزء گوشی های هوشمند گران قیمت است.
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر گوشی هوشمند Fire Phone در دو نسخه ی 32 گیگا بایتی و 64 گیگا بایتی با قیمت 649 دلار و 749 دلار به فروش میرسد. نسخه ی 32 گیگا بایتی گوشی هوشمند Fire Phone توانسته بیشترین میزان فروش را در Amazon داشته باشد.

صفحه نمایش HD با رزولوشن 720*1280 دارد اما با داشتن قیمت بالا بیش از همه در Amazon فروش داشته است.

 


وب سایت Amazon‌ علاوه بر گوشی هوشمند تلویزیون ‌هم تولید میکند و در این زمینه هم به تجارت الکترونیک میپردازد همچنین تولید اپ های مختلف نیز از دیگر تجارتهایی است که Amazon برای جذب کاربران بیشتر دارد. مزیتی که گوشی هوشمند Fire Phone دارد بیش از همه کیفیت و وضوح صفحه نمایش آن است.


این گوشی هوشمند دوربین 13 مگا پیکسلی دارد و همچنین به کاربران امکان ویرایش تصاویر با ابزار طراحی را میدهد بنابراین از نظر کیفیت وضوح تصویر بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است.


بیش از همه فروش بالای Fire Phone در Amazon به دلیل امکانات بالا و محصولات مختلفی است که Amazon در اختیار کاربران قرار میدهد و تبلیغاتی که در زمینه ی محصولات خود انجام میدهد. در حال حاضر فروش بالای Fire Phone هم باعث ایجاد رقابت بین Amazon‌ و سامسونگ و اپل شده است.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► Galaxy Note 4 در سوم سپتامبر رونمایی خواهد شد
سامسونگ صفحه نمایش های 3 طرفه میسازد! ◄

مطالب مرتبط
بنر