Vibe Z2 Pro محصول جدید Lenovo

دوشنبه ، 27 مرداد 1393 ، 11:48


شرکت Lenovo هم مثل خیلی از شرکتهای دیگر به تولید محصولات مختلف میپردازد اما بیش از همه مورد توجه مصرف کنندگان در آسیا است. این محصول جدید Lenovo با اندازه ی 6 اینچ از کیفیت بسیار بالای صفحه نمایش برخوردار است. همچنین Lenovo این محصول را بسیار باریک طراحی کرده تا بتواند از لحاظ ویژگی های ظاهری با دیگر گوشی های هوشمند رقابت کند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر Vibe Z2 Pro قرار است در ماه سپتامبر در دسترس کاربران قرار بگیرد. بنابراین در ماه آینده در بازار گوشی های هوشمند محصولات زیادی مثل Galaxy Note 4، آیفون 6 و... با یکدیگر به رقابت میپردازند.

 


هنوز Lenovo قیمتی را برای Vibe Z2 Pro اعلام نکرده است. این گوشی هوشمند دوربین 16 مگا پیکسلی با فلش LED دارد. وزن این گوشی هوشمند 179 گرم و بدنه ی آن از جنس فلز است. بنابراین طراحی ظاهری آن مورد توجه کاربران قرار گرفته است.


از دیگر ویژگی های Vibe Z2 Pro میتوان به 3 گیگا بایت Ram و اندروید 4.4 این گوشی هوشمند اشاره نمود. شرکت Lenovo هم در ماه آینده با معرفی Vibe Z2 Pro وارد بازار رقابت خواهد شد. همچنین برای طراحی بدنه ی این گوشی هوشمند از طلا و تیتانیم استفاده شده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► رونمایی از دو تبلت جدید ASUS
هوآوی Honor 6 را به بازار کره میفرستد ◄

مطالب مرتبط
بنر