آیا LG G3 Stylus میتواند رقبای خود را مغلوب کند؟

چهارشنبه ، 29 مرداد 1393 ، 05:20


ال جی هم برای رقابت با دیگر گوشی های هوشمند محصول جدید خود را رونمایی خواهد کرد تا مثل سامسونگ و اپل بتواند هم میزان فروش محصولات خود و هم میزان کاربران خود را افزایش دهد. به تازگی تصاویری از LG G3 Stylus منتشر شده که احتمالا این گوشی هوشمند قرار است با Galaxy Note 4 سامسونگ به رقابت بپردازد.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این گوشی هوشمند جدید ال جی از سری محصولات  G3‌است که نسبت به انواع قبلی آن از کیفیت و قابلیت های بیشتری برخوردار است. ال جی LG G3 Stylus را رونمایی میکند تا با فبلت Galaxy Note 4 به رقابت بپردازد.

 

 

سامسونگ هم کمتر از یک ماه دیگر گلکسی نوت 4 را رونمایی خواهد کرد بنابراین این محصول جدید ال جی همراه با آیفون 6و دیگر گوشی های هوشمند با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. هنوز ال جی ویژگی های LG G3 Stylus را مشخص نکرده است تا میزان کیفیت و قابلیت این گوشی هوشمند مشخص شود.


ال جی و سامسونگ در سالهای اخیر رقابتهای زیادی را مخصوصا در زمینه ی گوشی های هوشمند داشتند بنابراین این بار ال جی تلاش میکند تا LG G3 Stylus را بهتر از گلکسی نوت 4 تولید کند. ال جی بیش از همه باید به قیمت محصولات خود توجه کند تا بتواند هم میزان فروش آن را بیشتر کند و هم اینکه یک محصول با کیفیت را در اختیار کاربران قرار دهد. در ماه آینده گوشی های هوشمند زیادی وارد دور جدیدی از رقابتها میشوند خواهند شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► تکنولوژی چه تاثیری در زندگی دارد؟
کاهش قیمت تلویزیون های OLED ال جی ◄

مطالب مرتبط
بنر