رونمایی از تلویزیون های جدید سامسونگ

پنجشنبه ، 30 مرداد 1393 ، 09:41


سامسونگ قرار است که در ماه آگوست تلویزیون های جدید خود را در کره رونمایی کند. این تلویزیون ها قابل انعطاف هستند که در واقع یک محصول جدید خواهند بود. تولید کنندگان کره این محصول را به گونه ای طراحی کردند که هم میتواند به صورت فلت مورد استفاده قرار بگیرد و هم منحنی شکل باشد.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این تلویزیون های جدید از یکم آگوست میتوانند به فروش برسند اندازه ی صفحه نمایش این تلویزیون ها 78 اینچ و مدل آن UN78S9B است. این تلویزیون ها UHD‌هستند. با تولید این تلویزیون ها استفاده از صفحه نمایش منحنی در اندازه های بزرگتر صفحه نمایش نیز امکان پذیر شده است.  سامسونگ قرار است این محصول را در کره ی جنوبی به فروش برساند.


تلاش ال جی و سامسونگ و همچنین دیگر شرکت ها برای تولید بهترین و با کیفیت ترین تلویزیونها که صفحه نمایش منحنی شکل داشته باشند بسیار زیاد است اما این بار سامسونگ توانسته با تولید اولین تلویزیون های UHD را که قابل انعطاف نیز هستند تولید کند.
در سال های اخیر تولید تلویزیون هایی که صفحه نمایش فلت دارند باعث شده بود که تنوع در این محصولات کاهش یابد و سامسونگ و دیگر شرکت ها تلاش میکردند تا با تولید محصولی با خلاقیت و نوآوری بتوانند تغییراتی را در این محصولات ایجاد کنند.


سامسونگ با تولید این محصول جدید مصرف کنندگان را به بازار خرید جذب میکند تا دیگر محصولات این شرکت نیز مورد توجه مصرف کنندگان قرار بگیرد. نحوه ی استفاده از این تلویزیون ها از طریق کنترل از راه دور است که با استفاده از یک دکمه میتوان صفحه نمایش را به شکل منحنی درآورد این تلویزیون ها به گونه ای طراحی شدند که در قسمت پشت تلویزیون موتورهای کوچکی برای تغییر شکل صفحه نمایش از حال فلت به منحنی قرار گرفته است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► چرا استفاده از کاور برای گوشی های هوشمند اهمیت دارد؟
با جف بزوس صاحب Amazon آشنا شوید ◄

مطالب مرتبط
بنر