چرا استفاده از کاور برای گوشی های هوشمند اهمیت دارد؟

پنجشنبه ، 30 مرداد 1393 ، 10:04


اغلب برای محافظت از گوشی های هوشمند، تبلت و یا لپ تاپ از کاورهای مختلف استفاده میشود. تا این محصولات در برابر ضربه، حرارت و یا تماس با آب و... محافظت شوند. کاورها در بازار انواع مختلف و متنوعی دارند که متناسب با سایز و مدل گوشی های هوشمند و دیگر محصولات تولید میشوند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر خوب است که برای حفظ گوشی های هوشمند از یک کاور برای صفحه نمایش استفاده کنیم تا کمتر در معرض آسیب و به خصوص خش و خراش قرار بگیرد. کاورها در انواع مختلفی تولید میشوند بعضی از آنها شبیه به کیف هستند و بعضی دیگر مثل یک قاب از سر تا سر گوشی هوشمند محافظت میکنند.


برخی از کاورها ضد آب هستند بنابراین میتوانند در برابر تماس با مایعات از گوشی هوشمند و یا تبلت شما محافظت کنند. کاورها همچنین در برابر آلودگی هم از این محصولات محافظت میکنند. به تناسب مدل گوشی هوشمند خود میتوانید از کاور و یا قاب استفاده کنید.


علاوه بر جنبه ی تزئینی این کاورها میتوانند طول عمر گوشی هوشمند و یا هر وسیله ی دیگری از این قبیل را بیشتر کنند. مخصوصا برای زمانی که آنها را در کیف و یا جیب خود قرار میدهیم ممکن است به آنها ضربه وارد شود بنابراین استفاده از کاور باعث میشود که این محصولات را طولانی مدت حفظ و نگه داری کنیم.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► Xiaomi پنجمین شرکت بزرگ در تولید گوشی های هوشمند
رونمایی از تلویزیون های جدید سامسونگ ◄

مطالب مرتبط
بنر