Xiaomi پنجمین شرکت بزرگ در تولید گوشی های هوشمند

شنبه ، 1 شهریور 1393 ، 08:19


شرکت Xiaomi یک شرکت چینی است که با تولید محصولات مختلف هم در بازار چین و هم در بازار جهانی توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. این شرکت پنجمین شرکت بزرگ در تولید گوشی های هوشمند است این شرکت همچنین توانسته در بازار چین هم رتبه ی دوم را در تولید محصولات مختلف در تکنولوژی به خود اختصاص دهد.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت Xiaomi تقریبا 4 سال است که در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند فعالیت میکند و توانسته در میان تولید کنندگان برتر در جهان قرار بگیرد این شرکت چینی که در خود کشور چین هم طرفداران زیادی دارد 5.1 درصد از کل بازار گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده است که در رتبه بندی بعد از Lenovo قرار گرفته است.

 


این شرکت همچنین در کشور چین جزء شرکت هایی است که محصول با کیفیت تولید میکند و از به روز ترین و جدیدترین تکنولوژی ها برای طراحی محصولات خود استفاده میکند. این شرکت در بازار جهانی کمتر شناخته شده است بنابراین قصد دارد که در آینده با تولید بهترین محصولات بتواند بازار جهانی آسیا و اروپا را به خود اختصاص دهد تا در جهان هم بیشتر شناخته شود. این شرکت قصد دارد که سرمایه گذاری های زیادی را برای جذب مشتریان در سر تا سر جهان انجام شهد.


شرکت Xiaomi در هفته های گذشته Mi 4 را به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند محصول شرکت خود رونمایی کرد در حال حاضر سامسونگ توانسته با تولید محصولات به تعداد بالا  که به 74.5 میلیون میرسد اولین تولید کننده گوشی های هوشمند باشد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► C720 قوی ترین chrombook با پردازنده ی جدید
چرا استفاده از کاور برای گوشی های هوشمند اهمیت دارد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر