C720 قوی ترین chrombook با پردازنده ی جدید

شنبه ، 1 شهریور 1393 ، 12:52


محصول جدید Acer C720 دارای پردازنده ی Core-i3‌است که میزان عملکرد و سرعت عمل این لپ تاپ را افزایش داده است. پیش از این chrombook ها کمتر مورد توجه کاربران قرار میگرفتند اما این بار با استفاده از پردازنده ی Core-i3 میزان محبوبیت این محصولات بیشتر شده است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر وجود پردازنده ی Core-i3 در Acer C720 باعث شده که هنگام استفاده از این لپ تاپ برای بازی ها و یا مرورگر وب و استفاده از چند برنامه ی مختلف به طور همزمان باعث کندی سرعت عمل لپ تاپ نشود.

 

 


محصول جدید Acer 11 اینچ صفحه نمایش دارد و رزولوشن آن 768*1366 است. همچنین استفاده از باتری با طول عمر بالاتر و قیمت مناسب از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است. طول عمر باتری این لپ تاپ 8 ساعت میباشد و برای کاربرانی که دائما ار لپ تاپ خود استفاده میکنند مناسب خواهد بود.


این محصول با داشتن یک پردازنده ی قدرتمند میتواند مورد استفاده ی کاربران زیادی قرار بگیرد و فروش خوبی داشته باشد چون نسبت به انوع قبلی خود ویژگی های برتری دارد. لپ تاپ Acer C720 شاید در آینده طراحی جدیدتر و متنوع تری داشته باشد اما در حال حاضر این محصول بیشتر به استفاده از یک پردازنده ی قوی برای بهتر کردن عملکرد خود استفاده کرده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► Moto G‌ جدید 10 سپتامبر رونمایی میشود
Xiaomi پنجمین شرکت بزرگ در تولید گوشی های هوشمند ◄

مطالب مرتبط
بنر