احتمال رونمایی از ویندوز 9 در سپتامبر

يكشنبه ، 2 شهریور 1393 ، 14:11


مایکروسافت قرار است که ویندوز جدید خود را در اواخر سپتامبر و اوایل نوامبر رونمایی کند البته هنوز تاریخ مشخصی برای رونمایی از ویندوز جدید یعنی ویندوز 9 از سوی مایکروسافت اعلام نشده است اما احتمال میرود که 30 سپتامبر این ویندوز جدید رونمایی شود.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر نام این ویندوز جدید نیز ممکن است متفاوت با نام ویندوز 9 باشد و شاید هم مایکروسافت نام جدید را برای این ویندوز جدید خود اعلام کند. احتمالا در این ویندوز یکسری از تغییرات جدید به وجود می آید و یکسری از نرم افزارها نیز نیاز به آپدیت کردن خواهند داشت.

 

 

هنوز مایکروسافت در مورد ویژگی های این ویندوز جدید و یا امکانات جدیدی که نسبت به نسخه های قبلی آن دارد اخباری را منتشر نکرده است اما تغییرات ظاهری مثل وجود یک Start Menu کوچکتر و یا تغییراتی در چیدمان برنامه ها در دسکتاپ پیش بینی شده است.


مایکروسافت همیشه توانسته با تولدید ویندوزهای جدیدتر با امکانات و قابلیت های بهتر طرفداران زیادی را به خود جذب کند بنابراین در ماه آینده علاوه بر رونمایی از گوشی های هوشمند جدید و دیگر محصولات مختلف در حوزه ی تکنولوژی ممکن است ویندوز جدید نیز از سوی مایکروسافت رونمایی شود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► 4‌ محصول جدید Xiaomi
کابل USB جدید سامسونگ ◄

مطالب مرتبط
بنر