تکنولوژی هایی که تا پایان سال 2014 عرضه خواهند شد

دوشنبه ، 3 شهریور 1393 ، 12:52


پیش بینی شده است که گوشی های هوشمند و محصولات مختلفی تا پایان سال 2014 رونمایی و به بازار تکنولوژی عرضه میشوند. با شروع فصل جدید محصولات جدید نیز به بازار عرضه خواهد شد که میتوان بیش از همه به گوشی های هوشمند اشاره کرد سامسونگ و اپل از جمله مهمترین شرکت هایی هستند که برای رونمایی محصولات جدید خود تلاش میکنند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر رونمایی از آیفون 6 تا پایان امسال قابل پیش بینی است چون تاریخ های مختلفی برای رونمایی از این محصول اعلام شده است و در حال حاضر هم کاربران و طرفداران اپل منتظر هستند تا در 9 سپتامبر با آیفون 6 آشنا شوند. آیفون 6 قرار است که در دو مدل مختلف با صحه نمایش 4.7 اینچی و 5.5 اینچی تولید شود.

 

 

از سوی دیگر ساعت های مچی هوشمند نیز توانستند بخشی از بازار تکنولوژی را در سر تا سر جهان به خود اختصاص دهند این تکنولوژی های پوشیدنی طرفداران زیاد و کاربردهای زیادی دارند به گونه ای که میتوانند تقریبا تمامی امکاناتی را که گوشی هوشمند دارد در اختیار کاربران خود قرار دهند. ال جی و سامسونگ برای رونمایی ساعت های مچی جدیدتری تلاش میکنند.

 

پس از گوشی هوشمند آیفون 6 پیش بینی میشود که  Galaxy Note 4‌نیز در آینده رونمایی شود این محصول سامسونگ رقیب اصلی آیفون 6 خواهد بود. هر دو شرکت اپل و سامسونگ برای تولید گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر تلاش میکنند. پیش بینی شده که گوشی هوشمند Galaxy Note 4 در 3 سپتامبر در برلین رونمایی شود.

 

ویندوز 9 از دیگر محصولاتی است که پس از ویندوز 8 و ویندوز 8.1 تولید و رونمایی خواهد شد البته تاریخ مشخصی برای رونمایی از ویندوز 9 از سوی مایکروسافت اعلام نشده است اما شاید این ویندوز جدید در سال 2015 رونمایی شود.

 

 

علاوه بر آیفون 6 محصول دیگری که اپل قرار است تولید کند iWatch است که البته این محصول یک ساعت مچی هوشمندی خواهد بود که پیش بینی میشود در 3 ماه آینده و تا پایان سال 2014 رونمایی شود.

 

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► رونمایی از HTC Butterfly 2چه زمانی خواهد بود؟
گوشی هوشمند Xperia M2 Aqua با خاصیت ضد آب ◄

مطالب مرتبط
بنر