گلکسی نوت 4؛ فبلت جدید سامسونگ در آینده

چهارشنبه ، 5 شهریور 1393 ، 08:55


سامسونگ اغلب محصولات خود را با صفحه نمایش بزرگ تولید میکند. گوشی هوشمند گلکسی نوت 4 نیز قرار است محصول جدید سامسونگ در آینده باشد. تصاویری که از این گوشی هوشمند منتشر شده است نشان میدهد که گلکسی نوت 4 بیشتر یک فبلت است تا گوشی هوشمند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر گوشی هوشمند گلکسی نوت 4 صفحه نمایشی با اندازه ی 5.7 اینچ دارد و از صفحه نمایش یک گوشی هوشمند بزرگتر است بنابراین یک فبلت خواهد بود. این محصول همچنین یک دوربین 16 مگا پیکسلی دارد.

 


سامسونگ احتمالا محصول جدید خود را در 3 سپتامبر رونمایی میکند. رزولوشن صفحه نمایش گلکسی نوت 4 2650*1440 است. این محصول در مدل های مختلف 16، 32 و 64 گیگا بایتی رونمایی خواهد شد. سامسونگ همچنین سعی میکند محصولات خود را به گونه ای تولید کند که بتوانند با دیگر محصولات به رقابت بپردازند.


با رونمایی از Galaxy Alpha و گلکسی نوت 4 سامسونگ تلاش میکند تا میزان کاهش سود دهی خود را در ماه های آینده جبران کند. گلکسی نوت 4 صفحه نمایش با کیفیت تر، دوربین و پردازنده ی بهتری دارد و در کل ویژگی های جدیدتری خواهد داشت.


احتمالا از یک پردازنده ای با سرعت 2.5 گیگا هرتز در این محصول استفاده شده است. هنوز در مورد قیمت این محصول اخباری منتشر نشده است احتمالا قیمت آن حدود 813 دلار خواهد بود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► تفاوت آیفون 6 با آیفون های قبلی اپل در چیست؟
آیفون 6 با صفحه نمایش بزرگ ◄

مطالب مرتبط
بنر