تفاوت آیفون 6 با آیفون های قبلی اپل در چیست؟

پنجشنبه ، 6 شهریور 1393 ، 05:22


در مورد ویژگی ها و خصوصیات گوشی هوشمند آیفون 6 اخبار مختلفی منتشر شده است. البته در مورد تاریخ رونمایی این محصول و اندازه و دیگر جزئیات آن از ماه های قبل اخبارهای متفاوت و گوناگونی وجود داشت که هنوز هم دقیقا جزئیات این آیفون جدید مشخص نیست. در هر صورت آیفون 6 در راه است و قرار است که در ماه آینده رونمایی شود.

 

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر در مورد شکل ظاهری گوشی هوشمند آیفون 6 تصاویر مختلفی منتشر شده که نشان میدهد این محصول اندازه ی بزرگتری نسبت به آیفون های قبلی دارد و این بیش از همه به این دلیل است که آیفون قصد دارد با گوشی های هوشمندی که سامسونگ تولید میکند و صفحه نمایش بزرگتری دارد به رقابت بپردازد.


در سال گذشته اپل دو گوشی هوشمند را رونمایی کرد و انتظار میرود که در سال جاری نیز مثل سال گذشته گوشی های هوشمند جدید را رونمایی کند.


تفاوت آیفون 6 با آیفون های قبلی اپل تفاوت در اندازه ی آن است. این بار اپل یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ را تولید میکند تا علاوه بر جذب کاربران بیشتر رقابت بیشتری هم با دیگر برندهای تولید کننده ی گوشی هوشمند داشته باشد.


اپل اغلب برای تولید آیفون از صفحه نمایش هایی با اندازه ی 4 اینچ استفاده نموده است اما این بار این اندازه را به 4.7 و 5.5 اینچی افزایش داده است بنابراین اگر این اندازه های پیش بینی شده صحیح باشد اپل یک فبلت را درآینده رونمایی خواهد کرد.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► سری گوشی های هوشمند "A" محصولات جدید سامسونگ
گلکسی نوت 4؛ فبلت جدید سامسونگ در آینده ◄

مطالب مرتبط
بنر