تصاویر جدید منتشر شده از G3 Stylus

شنبه ، 8 شهریور 1393 ، 05:34


ال جی برای رقابت با سامسونگ گوشی هوشمند جدید را تولید نموده که G3 Stylus نام دارد. تصاویری از این گوشی هوشمند در نمایشگاه IFA در برلین منتشر شده است. البته پیش از این نیز تصاویری از این محصول جدید ال جی منتشر شده بود که بیش از همه برای رقابت با گلکسی نوت 4 سامسونگ آماده میشود.

 

 

 

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت سامسونگ رقیب کره ای ال جی نیز در ماه آینده یک فبلت جدید را رونمایی میکند بنابراین رقابت بین این دو شرکت بیشتر خواهد شد. البته هنوز میزان توانایی رقابت بین این محصولات مشخص نیست تفاوت هایی بین ساختار سخت افزاری گلکسی نوت 4 با G3 Stylus وجود خواهد داشت و ال جی باید تلاش بیشتری برای رقابت با گلکسی نوت قدرتمند داشته باشد.


گوشی هوشمند G3 Stylus با صفحه نمایش 5.5 اینچی و دوربین 12 مگا پیکسلی به زودی در ماه آینده رونمایی میشود با توجه به تصاویر مختلفی که در ماه های گذشته از G3 Stylus منتشر شده بود بیش از همه صفحه نمایش بزرگ این گوشی هوشمند جدید ال جی مورد توجه قرار گرفته است.


ال جی برای این محصول جدید خود از یک پردازنده ای با سرعت 1.3 گیگا هرتز استفاده نموده است. از لحاظ نرم افزای نیز G3 Stylus شباهت هایی با G3 دارد. گوشی هوشمند G3 Stylus قرار است که در ماه آینده به برزیل فرستاده شود و همچنین این محصول در آسیا و آفریقا نیز در دسترس خواهد بود.


هنوز ال جی قیمت مشخصی را برای این گوشی هوشمند در نظر نگرفته است احتمالا قیمت آن باید به گونه ای باشد تا بتواند هم با گلکسی نوت 4 رقابت کند و هم اینکه نظر کاربران را نیز به خود جلب کند.
اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► رقابت جدید سامسونگ و ال جی برای تولید ساعتهای مچی هوشمند
سری گوشی های هوشمند "A" محصولات جدید سامسونگ ◄

مطالب مرتبط
بنر