رقابت جدید سامسونگ و ال جی برای تولید ساعتهای مچی هوشمند

شنبه ، 8 شهریور 1393 ، 08:41


سامسونگ و ال جی رقابت جدید را برای تولید ساعت های مچی هوشمند دایره ای شکل یا گرد آغاز نمودند. ال جی قصد دارد تا ساعت مچی هوشمند جدیدی را تولید کند تا بتواند با Moto 360 به رقابت بپردازد. از سویی سامسونگ نیز تلاش میکند تا این محصولات را با صفحه نمایش دایره ای شکل تولید کند بنابراین این شرکت کره ای خود را برای رقابت با موتورلا و ال جی آماده میکند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر موتورلا با تولید Moto 360 توانست نظر خیلی از کاربران را به خود جذب کند بنابراین سامسونگ و ال جی هم سعی میکنند تا علاوه بر رقابت در تولید گوشی های هوشمند در تولید ساعت های مچی هوشمند نیز خلاقیت و نوآوری خود را بیشتر کنند.

 

 

پیش بینی شده که سامسونگ در ماه آینده یک تکنولوژی پوشیدنی جدید را در نمایشگاه برلین رونمایی کند. علاوه بر این رونمایی گلکسی نوت 4 نیز باعث میشود تا کاربران بیشتری جذب این محصولات جدید شوند. شرکت موتورلا هم قصد دارد تا در ماه آینده 2 گوشی هوشمند جدید را رونمایی کند و ال جی هم در تلاش برای تولید یک ساعت مچی هوشمند جدید دایره ای شکل است تا بتواند با Moto 360 رقابت کند.


احتمالا ساعت مچی هوشمند ال جی هم در نمایشگاه برلین رونمایی خواهد شد. سامسونگ هم قصد دارد تا با استفاده از خلاقیت و نوآوری به تولید محصولات جدید بپردازد مخصوصا در حوزه ی تکنولوژی های پوشیدنی مثل ساعت های مچی هوشمند تلاش سامسونگ بیشتر روی طراحی انواع ساعت های مچی هوشمندی است که دایره ای شکل هستند.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► تصاویر منتشر شده از G Watch R
تصاویر جدید منتشر شده از G3 Stylus ◄

مطالب مرتبط
بنر