رونمایی از iWatch جدید چه زمانی خواهد بود؟

دوشنبه ، 10 شهریور 1393 ، 05:49


رونمایی از iWatch جدید اپل به احتمال زیاد همزمان با رونمایی از آیفون 6 خواهد بود. اپل احتمالا ساعت مچی هوشمند جدید را در 9 سپتامبر رونمایی خواهد کرد که پیش بینی شده رونمایی از آیفون 6 هم در 9 سپتامبر خواهد بود.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر هنوز مشخص نیست که این محصول جدید یک iWatch است و یا یک دستبند هوشمند، پیش از این پیش بینی شده بود که iWatch جدید قرار است در اکتبر رونمایی شود که با ال جی، موتورلا و سامسونگ به رقابت بپردازد.

 


احتمالا اپل قصد دارد همزمان آیفون 6 و iWatch جدید خود را رونمایی کند. احتمالا اگر این محصول یک ساعت مچی هوشمند نباشد یا یک دستبند هوشمند خواهد بود و یا یک محصول جدیدتری که قبلا تولید نشده است. در هر صورت به همان میزانی که رقابت برای تولید گوشی های هوشمند وجود دارد برای تولید ساعت های مچی هوشمند و دستبندهای هوشمند نیز رقابت زیادی بین اپل، سامسونگ، ال جی، موتورلا و... وجود دارد.


در طول دو سال گذشته سامسونگ تکنولوژی های پوشیدنی زیادی را رونمایی کرده است و سعی میکند تا با تولید ساعت های مچی چه با صفحه نمایش دایره ای شکل و چه با صفحه نمایش مربعی شکل میزان تنوع در این محصولات را بیشتر کند.


اپل هنوز در مورد تولید تکنولوژی های پوشیدنی جدید اخباری منتشر نکرده است اما تیم کوک از مدیر ارشد اپل پیش از این گفته بود که این شرکت قصد تولید یک محصول شگفت انگیز را دارد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► رونمایی از Gear S
Galaxy Tab 4 NOOK‌تبلت جدید سامسونگ ◄

مطالب مرتبط
بنر