رونمایی از Gear S

دوشنبه ، 10 شهریور 1393 ، 10:10


سامسونگ تکنولوژی پوشیدنی جدید خود را رونمایی کرده است این محصول یک ساعت مچی هوشمند با صفحه نمایش منحنی شکل است. این محصول جدید قابلیتهای جدید هم دارد که با ساعت مچی هوشمند ال جی هم به رقابت میپردازد.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر سامسونگ ساعت های مچی هوشمند مختلفی را تولید نموده است اما Gear S  این قابلیت را دارد که هم تماس تلفنی برقرار کند و هم نوتیفیکیشن ها را دریافت کند. همچنین Gear S میتواند ایمیل ها را نیز چک کند بنابراین با این قابلیت ها میتواند با دیگر ساعت های مچی هوشمند به رقابت بپردازد.

 


این محصول جدید سامسونگ یک صفحه نمایش 2 اینچی منحنی شکل AMOLED دارد. سامسونگ معتقد است که Gear S یک تکنولوژی پوشیدنی هوشمند است که امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار میدهد. با توجه به مدل های متفاوتی از این ساعت های مچی هوشمند Gear S با ساعت مچی هوشمند دایره ای شکل ال جی به رقابت میپردازد و همچنین احتمال دارد که یک رقیب جدید هم توسط اپل به این محصولات اضافه شود.


سامسونگ یکی از شرکت هایی است که سعی نموده خلاقیت و تنوع و کارایی این ساعت های مچی هوشمند را افزایش دهد مثلا دریافت نوتیفیکیشن، اندازه گیری ضربان قلب و دیگر ویژگی های این محصولات مورد توجه سامسونگ است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► احتمال رونمایی از HTC CWZ در ماه آینده
رونمایی از iWatch جدید چه زمانی خواهد بود؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر