احتمال رونمایی از تکنولوژی پوشیدنی 400 دلاری توسط اپل

سه شنبه ، 11 شهریور 1393 ، 08:29


تکنولوژی های پوشیدنی توانستند مثل گوشی های هوشمند طرفداران زیادی را به خود جذب کنند به همین دلیل شرکت های مختلفی مثل سامسونگ، اپل، موتورلا و ال جی تلاش میکنند تا علاوه بر رقابت در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند در زمینه ی تکنولوژی های پوشیدنی نیز با یکدیگر رقابت کنند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر اپل قصد دارد تکنولوژی پوشیدنی را تولید کند که 400 دلار قیمت دارد. این قیمت در مقایسه با ساعت های مچی هوشمندی که ال جی و سامسونگ تولید نمودند بسیار بالا است مثلا Gear 2‌ سامسونگ قیمتی حدود 300 دلار دارد.

 

 

اپل قرار است که 9 سپتامبر آیفون 6 جدید خود را رونمایی کند و پیش بینی شده که تکنولوژی پوشیدنی جدید اپل هم در سال 2015 رونمایی شود این محصول همان iWatch اپل است. هنوز شرکت اپل در مورد قیمت نهایی این محصول تصمیم نگرفته است اما فعلا قیمت آن را 400 دلار در نظر گرفته که نسبت به رقبای اپل قیمتی نسبتا بالا است.


قرار است که در زمان رونمایی از آیفون 6 از  iWatch‌جدید اپل نیز ویژگی ها و تصاویری رونمایی شود. مشخص نیست که نامی که برای تکنولوژی پوشیدنی جدید اپل در نظر گرفته شده است iWatch باشد احتمالا این محصول جدید  iTime‌و یا نام های دیگری خواهد داشت.


گران ترین تکنولوژی پوشیدنی که تا کنون تولید شده است حدود 300 دلار قیمت داشته بنابراین اپل احتمالا قصد دارد یک محصول متفاوت تر و جدیدتری را تولید کند که 400 دلار قیمت داشته باشد. به احتمال زیاد ویژگی های جدید دیگری هم به این تکنولوژی پوشیدنی اپل اضافه خواهد شد تا محصولی متفاوت باشد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► آیفون 6 برای رونمایی آماده میشود
تولید گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ ◄

مطالب مرتبط
بنر