آیفون 6 برای رونمایی آماده میشود

سه شنبه ، 11 شهریور 1393 ، 12:51


گوشی هوشمند آیفون 6 قرار است که در 9 سپتامبر رونمایی شود بنابراین اپل خود را برای رونمایی از این محصول جدید آماده میکند. آیفون 6 قرار است که با صفحه نمایش بزرگتر رونمایی شود. تصاویر مختلفی که از آیفون 6 منتشر شده نشان میدهد که این محصول صفحه نمایش بزرگتری نسبت به آیفون های قبلی اپل دارد.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر آیفون 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچی به رقابت با محصولات سونی، سامسونگ، ال جی و HTC میپردازد همچنین پیش بینی شده که این محصول در اندازه ی 5 اینچی هم تولید میشود. با وجود این محصول جدید و محصولات جدید که سامسونگ و دیگر شرکت ها تولید میکنند رقابت بین گوشی های هوشمند بیشتر خواهد شد.

 


اپل قرار است که همزمان با رونمایی از آیفون 6 یک تکنولوژی پوشیدنی جدید را نیز به کاربران نشان دهد که احتمالا iWatch  جدید خواهد بود البته هنوز مشخص نیست که این تکنولوژی پوشیدنی جدید چه زمانی رونمایی میشود اما پیش بینی شده که شاید این محصول همزمان با آیفون 6 رونمایی شود.


علاوه بر رقابت در گوشی های هوشمند اپل در تکنولوژی های پوشیدنی نیز با دیگر شرکت ها به رقابت میپردازد. با رونمایی از آیفون 6 گلکسی نوت 4 سامسونگ و دیگر گوشی های هوشمند جدید با یکدیگر به رقابت میپردازند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

 

► Moto X+1 گوشی هوشمند موتورلا در آینده
احتمال رونمایی از تکنولوژی پوشیدنی 400 دلاری توسط اپل ◄

مطالب مرتبط
بنر