Moto X+1 گوشی هوشمند موتورلا در آینده

سه شنبه ، 11 شهریور 1393 ، 14:02


موتورلا هم مثل ال و سامسونگ قصد دارد محصولات جدید مثل Moto X+1 را در آینده رونمایی کند. تصاویری که از این محصول جدید منتشر شده است بیشتر ویژگی های ظاهری این گوشی هوشمند را نشان میدهد. هر سه شرکت اپل، سامسونگ و موتورلا برنامه ریزی خود را برای رونمایی از نسل جدید از گوشی های هوشمند خود انجام دادند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این سه شرکت همچنین قصد دارند علاوه بر رونمایی از گوشی های هوشمند ساعت های مچی جدیدی را نیز رونمایی کنند. تصاویری که از Moto X+1 منتشر شده نشان میدهد که از قاب آلومینیومی در طراحی این گوشی هوشمند استفاده شده است همچنین در قسمت پشتی این گوشی هوشمند نیز از پوشش چرمی شکل با رنگ مشکی استفاده شده است.

 


موتورلا احتمالا در 4 سپتامبر گوشی هوشمند Moto X+1 و همچنین ساعت مچی هوشمند Moto 360  را رونمایی خواهد کرد. همچنین اپل قرار است که در 9 سپتامبر آیفون 6 را رونمایی کند این گوشی هوشمند نیز قرار است که در 2 مدل با صفحه نمایش های 4.7 اینچی و 5.5 اینچی رونمایی شود.


همچنین سامسونگ نیز گلکسی نوت 4 را که یک فبلت محسوب خواهد شد در برلین و در نمایشگاه IFA رونمایی خواهد کرد بنابراین رقابت بین این گوشی های هوشمند در آینده بیشتر خواهد شد. ساعت مچی هوشمند Moto 360 هم با ساعت های مچی هوشمند سامسونگ و ال جی به رقابت می پردازد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► تلاش Asus برای فرستادن تکنولوژی پوشیدنی
آیفون 6 برای رونمایی آماده میشود ◄

مطالب مرتبط
بنر