5 راهکار ساده برای نگه داری از لپ تاپ

چهارشنبه ، 12 شهریور 1393 ، 13:35


لپ تاپ ها روزانه مورد استفاده ی خیلی از کاربران قرار میگیرند این محصولات به دلیل امکانات خوبی که دارند توانستند جای کامپیوترهای خانگی را بگیرند از ویژگی های اصلی لپ تاپ این است که میتوان آنها را به راحتی حمل نمود همچنین این محصولات در سایزهای مختلف هم تولید میشوند بنابراین کارایی زیادی دارند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر لپ تاپ ها با وجود اینکه بیشتر از کامپیوترهای خانگی مورد استفاده قرار میگیرند بنابراین باید در حفظ و نگه داری آنها نیز دقت کرد. با پیشرفت تکنولوژی امکانات جدیدتری هم به لپ تاپ ها اضافه میشود بنابراین این محصولات در انواع مختلف تولید میشوند. به همان میزانی که از لپ تاپ استفاده میکنیم باید در حفظ و نگه داری آن هم دقت کنیم.

 


1-اولین نکته در مورد حفظ و نگه داری از لپ تاپ این است که برای آنها از یک کاور استفاده کنیم چون لپ تاپ ها بسیار حساس هستند و استفاده از کارو و یا کیف مخصوص لپ تاپ باعث میشود تا آنها را در برابر ضربه و تماس با آب حفظ کنیم همچنین داشتن یک کیف مخصوص لپ تاپ به تمیز ماندن آن کمک میکند و طول عمر آن را نیز افزایش میدهد.


2-همیشه برای تمیز کردن لپ تاپ خود از پارچه نرم استفاده کنید و هرگز پارچه را خیس و یا نمدار نکنید چون لپ تاپ و تبلت بسیار حساس هستند و در مقابل تماس با آب، ضربه و یا حرارت آسیب میبینند. از پارچه های نرم برای تمیز کردن لپ تاپ خود استفاده کنید تا باعث ایجاد خش نشود.


3-لپ تاپ یک وسیله ی شخصی است خوب است که یک پسورد برای لپ تاپ خود قرار دهید. علاوه بر این نصب آنتی ویروس باعث میشود تا لپ تاپ شما کمتر دچار مشکل شود. سعی کنید هر چند وقت یکبار برنامه های لپ تاپ خود را آپدیت کنید.


4-همیشه سعی کنید لپ تاپ خود را در برابر حرارت و دما حفظ کنید و آن را خنک نگه دارید اغلب با استفاده ی طولانی مدت ممکن است گرمای موجود در دستگاه بیشتر شود که البته این بستگی به نوع پردازنده ی لپ تاپ شما نیز دارد بنابراین باید همیشه لپ تاپ خود را در برابر گرما و حرارت حفظ کنید و آن را در جایی که دمای هوا کمتر است نگه داری کنید.


5-در صورتی که لپ تاپ شما با مشکلات سخت افزاری و یا نرم افزاری مواجه شد حتما به نمایندگی آن برای تعمیر مراجعه کنید. همیشه کارت خرید و ضمانت نامه و جعبه ی لپ تاپ را نزد خود نگه دارید تا در صورتی که لپ تاپ شما دچار مشکل شد بتوانید به نمایندگی که از آن خرید کردید مراجعه کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► سامسونگ و اپل وارد رقابت جدید میشوند
تلاش Asus برای فرستادن تکنولوژی پوشیدنی ◄

مطالب مرتبط
بنر