یک تبلت خوب چه ویژگی هایی دارد؟

پنجشنبه ، 13 شهریور 1393 ، 10:20


تبلتها مثل لپ تاپ و گوشی های هوشمند مورد استفاده ی کاربران زیادی قرار میگیرند این محصولات نیز در اندازه و شکل های متنوع و مختلف تولید میشود مهمترین مزیتی که تبلتها دارند این است که میتوان آنها را به سادگی حمل نمود. وزن و اندازه ی تبلتها متفاوت است اما به راحتی قابل حمل هستند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر تبلتها تنوع زیادی دارند هم از نظر شکل و اندازه و هم از نظر سیستم عامل و نرم افزارهای مختلفی که در آنها به کار رفته است. همچنین برندهای مختلف تبلتها را با تنوع زیاد و با قیمت های مختلف تولید میکنند بنابراین مصرف کنندگان میتوانند با تنوعی که این محصولات دارند تبلت مورد نیاز خود را تهیه کنند.


یک تبلت خوب باید از لحاظ نرم افزاری و کیفیت صدا، دوربین، صفحه نمایش، بازی ها و... مرغوب باشد هر تبلتی یکسری ویژگی های مختلف دارد اما یک تبلت خوب باید هم کیفیت بالا داشته باشد و هم با داشتن امکانات کافی بتواند بیشتر مصرف کنندگان را به خود جذب کند.


تبلتها در اندازه های گوناگونی تولید میشوند. صفحه نمایش تبلت ها میتواند 7 اینچ، 8 اینچ، 12 اینچ و یا سایزهای مختلف دیگری هم داشته باشد به همان میزان وزن تبلتها نیز متفاوت است اما اغلب این محصولات نازک هستند بنابراین حفظ و نگه داری آنها اهمیت زیادی دارد.


تبلتها همچنین مثل گوشی های هوشمند و لپ تاپ یک سیستم عامل دارند که در هر سیستم عاملی کاربران میتوانند از نرم افزاها و اپ های مختلف استفاده کنند. اپها برنامه های کاربردی هستند که هر کدام امکاناتی دارند.


عمر باتری و پردازنده ای که در تبلت ها استفاده میشود اهمیت زیادی دارد باتری های قوی تری معمولا طول عمر بیشتری دارند. تبلت ها معمولا میتوانند تماس تلفنی هم برقرار کنند یعنی میتوانید به عنوان گوشی هوشمند هم از آن استفاده کنید بنابراین چون ویژگی ها و امکانات این محصولات مختلف است خوب است که قبل از خرید تبلت مورد نظر خود را انتخاب کنید.


یک تبلت خوب باید علاوه بر داشتن کیفیت و مرغوبیت و همچنین داشتن باتری با عمر طولانی مدت از گارانتی و خدمات پس از فروش هم برخوردار باشد. در هنگام خرید به این نکته توجه کنید که تبلت شما حتما گارانتی داشته باشد.


چون تبلتها در اندازه و سایزهای مختلف تولید میشوند قیمت های مختلفی هم دارند بنابراین فروشگاه های بزرگ با داشتن انواع مختلفی از این محصولات میتوانند برای خرید مورد استفاده قرار بگیرند.


اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► تکنولوژی پوشیدنی جدید اپل چیست؟
Xperia Z3 در رنگ های مختلف/تصاویر ◄

مطالب مرتبط
بنر