ساعت های مچی هوشمند جدید چه ویژگی هایی دارند؟

چهارشنبه ، 26 شهریور 1393 ، 10:50


ساعت های مچی هوشمند جدیدی مثل Apple Watch، Moto 360 و Gear S رونمایی شدند این محصولات تکنولوژی های پوشیدنی هستند که با داشتن ویژگی های مختلف با یکدیگر به رقابت می پردازند. همچنین ال جی نیز ساعت مچی هوشمند G Watch R را تولید و رونمایی کرده است.

 

 

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر Apple Watch محصول جدید است که اپل آن را در انواع مختلفی تولید کرده است این ساعت مچی هوشمند با سیستم عامل IOS سازگاری دارد و در رنگ های مختلفی مثل نقره ای، زرد، طلایی، مشکی، خاکستری و... تولید شده است. اپل ساعت مچی هوشمند Apple Watch را در دو 1.49 اینچی و 1.65 اینچی تولید نموده است.


ساعت های مچی هوشمند سامسونگ، ال جی و موتورلا با سیستم عامل اندروید سازگاری دارند. سامسونگ ساعت های مچی هوشمند متفاوتی را تولید نموده که Gear S جدیدترین محصول آن است این ساعت مچی هوشمند مربعی شکل است و در رنگ های مشکی و سفید تولید شده است.


ال جی ساعت مچی هوشمند G Watch R را با صفحه نمایش دایره ای شکل تولید نموده این ساعت مچی هوشمند صفحه نمایش 1.3 اینچی با رزولوشن 320*320 دارد. موتورلا نیز Moto 360 را با صفحه نمایش دایره ای شکل تولید نموده است که در رنگ های مشکی و سفید طراحی شده است ساعت مچی هوشمند Moto 360 نیز سیستم عامل اندروید دارد و برای استفاده از آن میتوان از گوشی های هوشمند اندرویدی استفاده کرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► گوشی های سری Galaxy A سامسونگ چه ویژگی هایی دارند؟
تفاوت های iphone 6 و iphone 6 plus‌ چیست؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر