ايميل ماركتينگ کم هزینه ترین روش در تبلیغات

مباحث و مطالب مربوط به نتورک مارکتینگ

ايميل ماركتينگ کم هزینه ترین روش در تبلیغات

پستتوسط الناز سمایی » شنبه تیر 6, 94 8:37 am

ايميل ماركتينگ کم هزینه ترین روش در تبلیغات
تحقیقات در زمینه ی بازاریابی اینترنتی نشان داده است روش ایمیل مارکتینگ دارای بیشترین بازده و کم ترین هزینه در مقایسه با سایر روش های تبلیغات است.در این روش علاوه بر این که محدویتی در تعداد و یا محتوای ایمیل ارسالی خود ندارید، هزینه زیادی هم برای تبلیغات ندارد.
ارسال تبلیغات از طریق ایمیل میارکتینگ باعث می شود شما در سطح جهانی تبلیغات کسب و کار خود را داشته باشید و مخاطبان زیادی را از خدمات و محصولات کسب و کارتان مطلع کنید.
روشی دیگر از تبلیغات ارسال پیامک می باشد که علاوه بر محدودیت نوشتار هزینه های بسیار بالایی را دارا می باشد ، اما ایمیل مارکتینگ امکان ارائه توضیحات کامل و مناسب از محصولات و خدمات را با استفاده از تصاویر و بنرها و حتی ویدئو را فراهم می نماید که هزینه ی بسیار پایینی دارد .
اگر در زمینه ی کسب و کارتان یک سایت طراحی کنید و از طریق نرم افزار های ایمیل مارکتینگ وب فرمی را برای ثبت نام از طریق آدرس ایمیل ایجاد کنید علاوه بر افزایش تعداد مشتریان بالقوه می توانید در سئو پیشرفت فوق العاده ایی برای سایت خود ایجاد کنید و کاهش رتبه در گوگل و الکسا را برای سایت خود داشته باشید.از دیگر مزایای استفاده از روش ایمیل مارکتینگ در کسب و کار و تجارت می توان به افزایش فروش، بازدهی بالا و سریع در کسب و کار و صرفه جویی در هزینه و زمان اشاره کرد.
پس اگر صاحب یک کسب و کار کوچک و یا یک تجارت بزرگ هستید همین الان با ایمیل مارکتینگ پیشرفت کاری خود را به سرعت افزایش دهید.
www.emailmarketinglite.ir
با مراجعه به این سایت و ثبت نام رایگان روند کاری خود را بهبود بخشید
الناز سمایی
 
پست ها : 7
تاريخ عضويت: شنبه اردیبهشت 5, 94 8:06 am

Re: ايميل ماركتينگ کم هزینه ترین روش در تبلیغات

پستتوسط علی اربابی » شنبه تیر 6, 94 8:39 am

به سایت های زیر هم سر بزنید اگر دنبال بهترین راه برای پیشرفت هستید
ارسال ایمیل گروهی http://www.sendbulkemail.ir
ارسال ایمیل تبلیغاتی http://www.sendadvertisingemail.ir
پنل ایمیل http://www.asyemailmarketing.ir
نرم افزار ایمیل مارکتینگ http://www.groupemailsender.ir
بازاریابی اینترنتی http://www.marketingininternet.ir
تبلیغات اینترنتی http://www.karzar.ir
مشاوره تبلیغات اینترنتی http://www.karzar.ir
نرم افزار www.didarcrm.ir
مقالات www.crm.armitis.com
علی اربابی
 
پست ها : 18
تاريخ عضويت: شنبه فروردین 22, 94 10:36 am

Re: ايميل ماركتينگ کم هزینه ترین روش در تبلیغات

پستتوسط saeid1989 » يکشنبه اردیبهشت 24, 96 9:49 am

تبلیغات با ایمیل به دلیل ارزانی، سادگی و پوشش دهی مخاطبان بی شمار، مورد توجه کسب و کارهای کوچک و نوپا و نیز بزرگان و نامداران صنایع مختلف با وجود داشتن بودجه های تبلیغاتی گزاف، قرار دارد و همه آنها از این روش تبلیغاتی بهره می برند و آن را در اولویت قرار می دهند. اکنون به این موضوع پی بردید که ایمیل مارکتینگ چیست و چه کاربرد و اهمیتی دارد.

اما باید به این موضوع توجه کنید که این روش نیز مانند بقیه روش ها دارای اصول و نکاتی است بسیار مهم و ضروری که بدون آموزش ایمیل مارکتینگ نمی توانید به آنها پی ببرید و به هدف و خواسته خود برسید. بنابراین اگر می خواهید این گنج عظیم بازاریابی اینترنتی را فرا بگیرید این مقاله را از دست ندهید و به نکات آن عمل کنید.

هدف از نوشتن ایمیل را مشخص کنید.

مشخص کردن هدف مهمترین عامل موفقیت در هر کاری است. اگر هدف مشخصی نداشته باشید کمپین بازاریابی شما با شکست مواجه خواهد شد. هدف به شما نشان می دهد که چگونه باید محتوای خود را تولید کنید. همچنین گامهایی را که باید مرحله به مرحله انجام دهید را نیز روشن می کند. پس برای پیدا کردن هدف خود، خوب فکر کنید و عجله را کنار بگذارید.

عنوان را شفاف،ساده و به دور از پیچیدگی بنویسید.

برای اینکه مخاطب به ایمیل شما توجه کند نیاز است خیلی ساده موضوع را بنویسید به طوری که باعث به وجود آمدن ابهام و گمراهی در مخاطب نشود. صراحت و شفافیت برای نوشتن موضوع مهمترین اصل است. همچنین باید موضوع بیشترین سازگاری را با متن داشته باشد. در واقع اگر عنوان صریح و مشخص نباشد مخاطب اصلا به محتوای ایمیل شما توجه نخواهد کرد و مستقیم آن را حذف خواهد.

در انتخاب عنوان عجله نکنید.

عنوان مهمترین ابزار برای جلب نظر مخاطب جهت خواندن متن ایمیل است. پس برای نوشتن متن عنوان عجله نکنید. بعضی مواقع بهتر است ابتدا متن را بنویسید، سپس عنوان ایمیل را مشخص کنید.

درباره مخاطب هدف خود اطلاعات جمع کنید.

درباره علایق، میزان تحصیلات، خصوصیات رفتاری، خصوصیات اجتماعی و مواردی از این دست اطلاعات جمع آوری کنید. این موارد کمک می کنند که با شناخت کافی و لازم در مورد مخاطبین هدف، بتوانید پیشنهاداتی بدهید که مورد علاقه آنها واقع شود و در نهایت در بازاریابی موفقتر باشید.

تنها از لیست ایمیلی که خود تهیه کرده اید استفاده کنید.

این مورد بسیار مهم هست زیرا این عدم آگاهی صاحبان کسب و کار باعث شده است که بعضی شرکتها اقدام به فروش لیست ایمیل کنند. به سه دلیل مهم باید از لیستی که خود تهیه کرده اید، استفاده کنید.

لیست خریداری شده امکان دارد مربوط به مخاطب هدف شما نباشد.
ممکن است شما به لیستی ایمیل تبلیغاتی بفرستید که به منظور بازاریابی تهیه شده باشد.
ممکن است لیستی که تهیه کرده اید فیک باشد و یا ایمیل های آن اسپمر باشند.

آموزش ایمیل مارکتینگ,ارسال ایمیل تبلیغاتی,ایمیل مارکتینگ

خودتان متن را بنویسید.

نوشتن متن را به فرد دیگری واگذار نکنید و خودتان شخصا آن را بنویسید تامطمئن شوید تمام مواردی که می خواستید در آن رعایت شده است. علاوه بر آن همیشه در انتهای متن ایمیل، راههای ارتباطی مثل آدرس سایت، شماره تلفن و فکس را بنویسید تا مخاطب هم سوالاتی که دارد را بتواند مطرح کند و هم با کسب و کار شما و فعالیتی که انجام می دهید بیشتر آشنا شود.

فقط ایمیلهای تبلیغاتی ننویسید.

ارسال ایمیل تبلیغاتی مخاطب شما را کلافه می کند پس آن را به حداقل برسانید و بیشتر ایمیل های خود را به موضوعات آموزشی، اطلاع رسانی و رخدادهای علمی در زمینه فعالیت خود اختصاص دهید.

مخاطب خود را کلافه نکنید.

در اختیار گذاشتن ایمیل از طرف مخاطب به معنی بمباران کردن آن توسط شما نیست. حتما برای ارسال ایمیل برنامه ریزی کنید و در ساعت و زمان خاص اقدام به ارسال ایمیل کنید. به عنوان مثال صبح یک ایمیل خود را به نکات آموزشی اختصاص دهید و بعد از ظهر یک ایمیل تبلیغاتی بفرستید. طبق بررسی هایی که ما انجام دادیم شرکتهای خبره در زمینه بازاریابی در روز فقط یک ایمیل آن هم نه تبلیغاتی برای مخاطبان خود ارسال می کنند. برای اینکه مدیریت و برنامه ریزی بهتری در این زمینه داشته باشید می توانید از نرم افزار ایمیل مارکتینگ برای این منظور بهره ببرید.

نگارش ایمیلتان به زبان رسمی نباشد.

برای اینکه مخاطب با شما احساس راحتی کند و بتواند با محتوایتان راحت تر ارتباط برقرار کند بهتر است به زبان غیر رسمی با آنها صحبت کنید. ایمیل ارسالی از طرف شرکتهای بزرگ بازاریابی اینترنتی بدون استثناء به زبان غیر رسمی نوشته می شوند. برای اطمینان می توانید ایمیلهایی که خود دریافت می کنید را بررسی کنید تا به این موضوع پی ببرید !!

شرکت های خبره بازاریابی حتی اگر لیست خود را به منظور تبلیغات تهیه کرده باشند باز هم از ارسال ایمیل تبلیغاتی خودداری می کنند و سعی می کنند از ایمیل مارکتینگ به عنوان مکمل سایر روشهای جذب مشتری استفاده کنند. به عنوان مثال اگر آنها دارای فعالیتی در زمینه سئو سایت هستند از طریق ایمیل مخاطبان خود را دعوت می کنند که مقالات و یا ویدئوهای آموزشی آنها را ببینند و پس از آنکه مخاطب خود را با اهمیت و ضرورت بهینه سازی آشنا کردند، آن زمان به مخاطب پیشنهاد می دهند که در صورت داشتن کسب و کار و فعالیت اینترنتی می توانند از خدمات شرکت در این زمینه بهره ببرند.

امیدواریم متوجه منظور ما شده باشید و اگر هنوز نتوانسته اید آن را درک کنید از شما عزیزان خواهش می کنیم که قسمت پایانی را چندین بار مطالعه کنید و سوالات خود را در این زمینه از ما بپرسید. نیوسئو مشتاق پاسخگویی به شما عزیزان همیشه همراه است.
saeid1989
 
پست ها : 1
تاريخ عضويت: يکشنبه اردیبهشت 24, 96 9:29 am

Re: ايميل ماركتينگ کم هزینه ترین روش در تبلیغات

پستتوسط janblaghy » چهارشنبه مهر 10, 98 10:53 pm

خیلی توضیحاتتون عالی بود
بی نهایت ممنون
----------------------------------------------------------
[url="https://www.janblaghy.ir/قانون-جذب-چیست؟/"]قانون جذب چیست؟[/url] | [url="https://www.janblaghy.ir/appointment-consultations/"]بهترین روانشناس[/url] | [url="https://www.janblaghy.ir/۷-قانون-فروش-موفق/"] فروش موفق[/url] | [URL="https://www.janblaghy.ir/ترفند-بازاریابی-عصبی-برای-افزایش-فروش/"]ترفند های بازاریابی عصبی[/ | [URL="https://www.janblaghy.ir
janblaghy
 
پست ها : 2
تاريخ عضويت: سه شنبه مهر 9, 98 11:16 pm

Re: ايميل ماركتينگ کم هزینه ترین روش در تبلیغات

پستتوسط janblaghy » دوشنبه مهر 28, 98 12:08 am

مرسی از توضیحات خوبتون
----------------------------
[url="https://www.janblaghy.ir/قانون-جذب-چیست؟/"]قانون جذب چیست؟[/url] | [url="https://www.janblaghy.ir/appointment-consultations/"]بهترین روانشناس[/url] | [url="https://www.janblaghy.ir/۷-قانون-فروش-موفق/"] فروش موفق[/url] | [url="https://www.janblaghy.ir/ترفند-بازاریابی-عصبی-برای-افزایش-فروش/"]ترفند های بازاریابی عصبی[/url] | [url="https://www.janblaghy.ir/آنچه-می‌خواهی-را-ابتدا-در-ذهنت-تجسم-کن/"]استفاده از تجسم خلاق[/url] | [url="https://www.janblaghy.ir/مشاوره-کار-و-کسب/"]مشاور کسب و کار[/url] |[url="https://www.janblaghy.ir/مشاور-و-روانشناس-کودک-و-نوجوان/"]مشاور کودک و نوجوان[/url] | [url="https://www.janblaghy.ir/رهایی-از-استرس-و-اضطراب/"]درمان استرس و اضطراب[/url]| [url="https://www.janblaghy.ir/رهایی-از-وسواس/"]درمان وسواس[/url] |[url="https://www.janblaghy.ir/رهایی-از-افسردگی-و-ناامیدی/"]درمان افسردگی[/url] |[url="https://www.janblaghy.ir/نوین-ترین-آموزش-های-فروش-و-تکنیک-های-فرو/"]افزایش فروش[/url] |[url="https://www.janblaghy.ir/چطور-فروش-محصولاتم-را-بیشتر-کنم؟/"]افزایش فروش محصولات[/url] |[url="https://www.janblaghy.ir/قدرت-باورنکردنی-تلقین/"]قدرت باور نکردنی تلقین[/url] |[url="https://www.janblaghy.ir/قانون-جذب-برای-جذب-ثروت/"]قانون جذب ثروت[/url] |[url="https://www.janblaghy.ir/علم-بازاریابی-عصبی-چیست؟neuromarketing/"]بازاریابی عصبی چیست؟[/url] | [url="https://www.janblaghy.ir/قانون-باور-چیست-و-تغییر-سریع-باورها-چگو/"]تغییر باورها[/url] | [url="https://www.janblaghy.ir/قانون-درخواست/"]قانون درخواست[/url] |[url="https://www.janblaghy.ir/قانون-مدارها-چیست؟/"]قانون مدارها[/url]| [url="https://www.janblaghy.ir/قانون-فرکانس-چیست؟/"]قانون فرکانس[/url]
[url="https://www.janblaghy.ir/قانون-جذب-چیست؟/"]قانون جذب چیست؟[/url] | [url="https://www.janblaghy.ir/appointment-consultations/"]بهترین روانشناس[/url] | [url="https://www.janblaghy.ir/۷-قانون-فروش-موفق/"] فروش موفق[/url] | [URL="https://www.janblaghy.ir/ترفند-بازاریابی-عصبی-برای-افزایش-فروش/"]ترفند های بازاریابی عصبی[/ | [URL="https://www.janblaghy.ir
janblaghy
 
پست ها : 2
تاريخ عضويت: سه شنبه مهر 9, 98 11:16 pm


بازگشت به بازاریابی شبکه ای

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 1 مهمان

cron