راهنمای استخدام ادمین اینستاگرام

مباحث و مطالب مربوط به نتورک مارکتینگ

راهنمای استخدام ادمین اینستاگرام

پستتوسط monajj » دوشنبه آذر 22, 00 11:57 am

هنگام استخدام ادمین اینستاگرام توجه نمایید که فرد مورد نظر با ابزارهای اینستاگرام و جزئیات دقیق کار با این برنامه، آشنایی کامل داشته باشد؛ چرا که در صورت عدم دانش کافی در این زمینه، نمی توان انتظار مدیریت پیج را از وی داشت.به عنوان مثال، اگر فرد مورد نظر راه های جلوگیری از هک شدن پیج را نداند، بدیهی است که نمی تواند ادعایی در رابطه با مدیریت و حتی رشد پیج شما داشته باشد! نکته بعدی، تسلط وی به تولید محتوای یونیک و جذاب می باشد، به طوری که مخاطب را ترغیب کند تا از پیج شما دیدن نماید. البته این محتوا به سه شکل : متنی، تصویری و ویدیویی می تواند باشد.

یکی دیگر از نکات مهم که در انتخاب ادمین اینستاگرام باید به آن توجه نمایید، داشتن مهارت ارتباط عمومی در فرد مورد نظر می باشد. ادمین باید نیازهای مخاطب را بشناسد و بداند که مخاطب به دنبال دیدن چه محتوایی است؟ همچنین داشتن صبر و شکیبایی در پاسخ به کامنت های مخاطبان و تلاش جهت رفع ابهامات و سوالات آن ها، از دیگر نکات مهمی است که باید در انتخاب ادمین حرفه ای به آن توجه داشته باشید.علاوه بر این ادمین باید با روش های مختلف برای تبلیغ پیج، آشنایی داشته باشد و بداند که استفاده از کدام نوع تبلیغ، برای پیج شما مناسب تر بوده و بازدهی بیشتری خواهد داشت تا در نهایت، با صرف هزینه ای منطقی بتوان شاهد جذب فالور و مخاطبان بیشتری برای پیج بود.

توجه نمایید که یک ادمین اینستاگرام حرفه ای، همواره در حال یادگیری است تا در صورت هر گونه تغییر در الگوریتم های اینستاگرام و سلیقه مخاطبان مختلف، آماده تغییر استراتژی باشد؛ چرا که استفاده از یک برنامه ثابت و همیشگی برای جذب مخاطب، قطعا نتیجه ای جز شکست نخواهد داشت.

دسته اول گروهی از افرادی هستند که پایین 10 k مخاطب دارند. این افراد در فضای مجازی معروفیت خوبی دارند و تعداد قابل قبئلی هم مخاطب دارند.

دسته دوم مربوط به گروهی می شود که تعدادی بیشتر از 100k فالور دارند. تعاملات و بازخورد این افراد بسیار زیاد است و می توانند تاثیر زیادی روی مخاطبان داشته باشند. در نتیجه بیشتر شرکت ها برای رسیدن به هدف خود برای تبلیعات به این افراد رجوع می کنند. تبلیغات به وسیله ی این افراد تاثیر بسازی دارد زیرا مخاطبان این افراد بسیار زیاد هستند و شرکت ها می توانند به وسیله ی آنها محصولات خود را به تعداد زیادی از افراد برسانند. البته ادمین اینستاگرام خوب خود اینفلوئسر خوب و مناسب را برای کسب و کار شما پیدا می کند.

بازیگران و نویسندگان و سیاست مدارن معمولا در این دسته دوم قرار دارند. این واقعیت در عصر امروز وجود دارد که داشتن مخاطب زیاد می تواند گزینه های مالی زیادی را برای افراد پیش رو بگذارند و امروزه بیشتر شرکت ها کسب و کار ها به سمت تبلیغات در فضای مجازی روی آورده اند.

نقش ضروری ادمین اینستاگرام در کسب وکار دنیای دیجیتال

معنای ادمین چیست؟

کلمه ی ” ادمین(Admin )” یک واژه ی انگلیسی است که مخفف کلمه ی Administrator بوده و دردنیای دیجیتال و فن آوری اطلاعات، زیاد به کار برده می شود. با گذر زمان این کلمه به صورت مخفف درآمد تا اینکه به همین شکل کلمه ی ادمین در بین کاربران جا افتاد. بهتر است مطلب آموزش سئو سایت در وردپرس (بخش اول) را نیز بخوانید.

تعریف ادمین اینستاگرام:

اگر بخواهیم یک تعریف ساده از ادمین اینستاگرام ارائه بدهیم، می توانیم بگوییم که به شخص یا گروهی از اشخاصی اطلاق می شود که برای رسیدگی به صفحه ی شما، وقت گذاشته و با علمی که دارند، به ارتقاء و دیده شدن بیشترآن کمک می کنند.

برای درک بهتر مفهوم کلمه ی ادمین اینستاگرام، بهتراست از وظایفی که این شخص به عهده دارد آگاه شویم. تا اینجا گفتیم که کلمه ی admin به معنی مدیربوده و بنابراین می توان گفت ادمین اینستاگرام هم فردی است که به مدیریت یک صفحه در شبکه ی اجتماعی می پردازد.
منبع: ادمین اینستاگرام مهرآرا
monajj
 
پست ها : 28
تاريخ عضويت: يکشنبه آبان 20, 97 4:17 pm

Re: راهنمای استخدام ادمین اینستاگرام

پستتوسط Ebrahim Rahbari » سه شنبه خرداد 17, 01 1:53 pm

مطلب خوبی بود.
Ebrahim Rahbari
 
پست ها : 1
تاريخ عضويت: سه شنبه خرداد 17, 01 1:48 pm


بازگشت به بازاریابی شبکه ای

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 3 مهمان

cron