تقدیر استاندار تهران از بانک رفاه

شنبه ، 8 خرداد 1389 ، 09:20

 

استاندار تهران از بانک رفاه به دلیل کسب رتبه اول مشتری مداری در گروه بانک ها و بیمه ها تقدیر کرد.


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، طی نخستین نشست شورای اداری استان تهران که روز سه شنبه چهارم خردادماه سالجاری با حضور محمد نجار وزیر کشور و مرتضی تمدن استاندار تهران جهت تقدیر از برگزیدگان برتر اجرای الزامات طرح تکریم ارباب رجوع استان برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر به مدیریت امور منطقه یک بانک رفاه ، از کسب رتبه اول این بانک در طرح تکریم ارباب رجوع تشکر کرد.

در این تقدیرنامه از همت و تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان بانک رفاه جهت خدمت رسانی و جلب رضایت ارباب رجوع در سال 1388 قدردانی شده است.


گفتنی است همه ساله استانداري تهران همسو با برنامه هاي توسعه و تحول اداري، با هدف ايجاد فضاي رقابتي بین سازمان ها، عملكرد دستگاه هاي اجرائي را مورد ارزیابی قرار می دهد که بانک رفاه توانست رتبه اول رضایتمندی مشتریان و مراجعان در گروه بانک ها و بیمه ها را علاوه بر سال 87 در سال 88 نیز کسب کند.


شایان ذکر است بانک رفاه در طرح سنجش میزان رضایتمندی مراجعان از خدمات دستگاه های عمومی دولتی که در سال گذشته در سراسر کشور برگزار شد توانست برای پنجمین بار متوالی رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

► متن کامل بسته سیاستی نظارتی بانک مرکزی در سال89
شعب بانک ملت جمعه ها هم خدمات می دهند ◄

مطالب مرتبط
بنر