ایمیل بانک مسکن

دوشنبه ، 14 مرداد 1387 ، 17:17
 
سرویس پست الکترونیک

1-ابتدا مشتري به شعبه مورد نظر خود مراجعه و با ارائه كارت شناسائي معتبر اقدام به تكميل فرم درخواست سرويس پست الكترونيكي مي نمايد.
 2- مشتري پس از احراز هويت توسط مسئولين شعبه اقدام به معرفي حساب بانكي خود و در صورت نداشتن حساب اقدام به افتتاح حساب قرض الحسنه جاري يا پس انداز يا سرمايه گذاري كوتاه مدت مي نمايد.
3-پس از امضاي قرارداد داخلي  و تکمیل فرم و وارد نمودن آدرس پست الكترونيكي خود (Email) سيستم به طور اتوماتيك گردشهاي حساب را در مقاطع مختلف زماني بصورت دوره اي به آدرس اينتر نتي آنها ارسال یا این امکان برای مشتری فراهم میگردد در مقاطع مختلف زمانی به سایت اینترنتی بانک مسکن وصل و اقدام به استخراج گردشهای مالی خود نماید.
 4- مشتري از طريق سيستم تلفن بانك مي تواند به دفعات به بخش خدمات ويژه مراجعه و با فعال يا غير فعال نمودن سرويس اينترنت اقدام به توقف يا ارسال گردشهاي حساب به سايت  بانك نمايد.
 

 

► تلفن بانک مسکن
خودپردازهای بانک مسکن ◄

بنر