اداره يک ساله يک بانک بدون مدير عامل!

شنبه ، 16 ارديبهشت 1391 ، 14:15

بانک سرمايه از 25 خرداد ماه تا 27 اسفند ماه بدون مدير عامل فعاليت کرد، از اوايل سال 91 هم با سرپرست اداره مي شود نه مدير عامل.
"بانک خوب سرمايه است"، بانک سرمايه نشان داد که مي تواند حتي بدون مدير عامل هم فعاليت کند.

25 خردادماه بود که حاجي زاده بانک سرمايه را به مقصد بانک شهر ترک کرد، سکان بانک سرمايه را رها و در عوض سکاندار بانک شهر شد.

از آن زمان تا 27 اسفند ماه بانک سرمايه روزهايي خود را بدون مدير عامل طي کرد تا اينکه رسما در سه روز پاياني سال علي بخشايش را آن هم نه در جايگاه مدير عامل که به عنوان سرپرست بانک انتخاب کردند.

 

 

هيئت مديره بانک سرمايه در آخرين جلسه خود در سال 90 تصميم گرفت تا فردي را در کسوت سرپرست بانک بنشاند و نايب رئيسي را هم رئيس کند.

با اين اوصاف، پرويز کاظمي نايب رئيس هيئت مديره، رئيس هيئت مديره بانک سرمايه شد و محمد علي شايسته نيا که تا پيش از اين رئيس هيئت مديره بانک سرمايه بود، به عضويت در هيئت مديره بانک سرمايه درآمد.

هم اکنون در سايت بانک مرکزي نام علي بخشايش سرپرست بانک و پرويز کاظمي رئيس هيئت مديره بانک سرمايه به عنوان مديران مورد تاييد شبکه بانکي در سايت مرکزي قرار گرفته است.
محمد علي شايسته نيا که رئيس هيئت مديره پيشين بانک سرمايه بود، هم اکنون عضو هيئت مديره بانک سرمايه شده است اما ديگر از نام او در سايت بانک مرکزي خبري نيست.

موج

 

اخبار منتب بانکی دات آی آر:

===============

► تاجر عصبانی رئیسش را به خاطر پول از پا درآورد + عکس
مردم كدام بانكها را براي سپرده گذاري انتخاب مي كنند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر