کافه استخدام/ استخدام مشکوک بانک خاورمیانه

دوشنبه ، 29 آبان 1391 ، 14:05

با توجه به تقاضای شما کاربران عزیز جهت پیگیری روند آگهی و آزمون های استخدامی از این به بعد قرار است در این بخش به پیگیری اخبار استخدامی و نحوه برگزاری آزمون ها بپردازیم.

شما می توانید سوال ها و در خواست های احتمالی خود را در تالار گفتگوی بانکی مطرح کنید و ما در حد توان به پیگیری اخبار خواهیم پرداخت.

========================

اواخر مهر ماه بانک خاور میانه در روزنامه "تازه های فردا" و پس از آن "بازارکار" آگهی استخدامی بدون مشخص کردن سمت شغلی منتشر کرد. آگهی که این روزها روند استخدامی آن در هاله ای از ابهام قرار گرفته و کسانی که برای این بانک رزومه ارسال کرده اند را سردرگم نموده است.

در ابتدا ثبت نام و ارسال رزومه تنها از طریق ایمیل انجام می شد و متقاضیان ملزم به ارسال رزومه خود از طریق دو آدرس ایمیل بودند که اکثر ایمیل های ارسالی متقاضیان fail  می شد.

بعد از مدتی به تعدادی از متقاضیان از طریق ایمیل اطلاع رسانی شد که باید رزومه خود را مجددا در سایت بانک خاورمیانه ثبت کنید!!!!

سایتی که اشکالات عدیده ای داشت و هنگام ثبت رزومه کاربر رابا خطاهای زیادی روبرو می کرد و باید چندین بارتلاش می کردی تا رزومه ات ثبت شود و اعصاب پولادین به خرج می دادی.

سوالی که مطرح می شود این است که سایتی که قادر نیست عملیات ساده ثبت رزومه را انجام دهد در آینده چطور می خواهد خدمات بانکداری الکترونیک سریع و امنی در اختیار مشتریانش بگذارد؟

یک تلفن پاسخگویی هم روی سایت قرار داشت اما این روزها هربار با شماره اعلامی بانک تماس گرفته می شود کسی پاسخگو نیست . حتی یک بار شخصی پاسخ داد و اعلام کرد شماره واگذار شده است!" شما با کارگزینی شرکت مخابرات تماس گرفته اید !!!!"

به این ترتیب اخبارهای ضد و نقیضی در خصوص سرنوشت استخدام بانک خاورمیانه منتشر می شود. عده ای ازتماس بانک با آنها و دعوت به مصاحبه خبرمی دهند درحالی که عده بی شماری هیچ اطلاعی از بانک مربوطه ندارند و نمی دانند برای پیگیری روند استخدامشان از چه طریقی می بایست عمل کنند.

طی روزهای اخیر کاربران متعددی با سایت بانکی تماس گرفته و خواستار پیگیری روند استخدامی این بانک شده اند. بانکی آمادگی دارد پاسخ های بانک خاورمیانه در خصوص ابهامات موجود درباره استخدامش را منتشر نماید.

کاربران عزیز، همچنان پیگیر وضعیت استخدامی این بانک خواهیم بود.

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► تلاش ناسا برای فرستان فضانوردان به مریخ
مذاکره محرمانه بانوان اول یاهو و فیسبوک برای گسترش روابط ◄

مطالب مرتبط
بنر