چطور از دست تبلیغات اینترنتی خلاص شویم؟

سه شنبه ، 7 آذر 1391 ، 12:08

 

كاربران مرورگرهای فایرفاكس و كروم دیگر نگران مزاحمت تبلیغ‌های اینترنتی نباشند چراكه از این پس می‌توانند با نصب یك افزونه فوق العاده به نام Adblock Plus از دست بیشتر تبلیغات اینترنتی خلاص شوند.

تاكنون حدود ۵۰ میلیون كاربر در سرتاسر جهان از این نرم افزار استفاده می‌كنند و بیشترین محبوبیت آن با حدود صدهزار لود در روز در كشور آلمان است.

شركت Adblock Plus اولین نسخه این نرم افزار محبوب را فردا هفتم آذرماه برای گوشی‌های اندروید روانه بازار می‌كند. درآمد از تبلیغات در سراسر جهان بر روی تلفن همراه به تنهایی ۵، ۳ میلیارد دلار بوده است.

طبیعی است كه تولید و عرضه چنین نرم افزاری موجب نارضایتی بسیاری از شركت‌های بزرگ دنیا شود. از همین رو اعلام تولید نرم افزار مخصوص تلفن‌های همراه موجب شد تا شركت‌های مختلفی در جهان اعتراض خود را به خاطر كاهش درآمد‌هایشان اعلام كنند. به عنوان مثال نیك استرینگر، مدیر دفتری تبلیغاتی در انگلستان با اعلام اینكه این صنعت تازه رو به رشد است خواستار توقف تولید و عرضه این نرم افزار بر روی سیستم عامل اندروید شد.

در همین خصوص شركت AdBlock شرایطی را فراهم آورده تا كاربران بتوانند تبلیغات اینترنتی را به دو دسته مزاحم و مناسب تقسیم كنند و هر یك را در لیست‌های جداگانه قرار دهند. لیست سیاه تبلیغات مزاحم را از بین خواهد برد و لیست سفید برای تبلیغات سودمند خواهد بود.

بنابراین گزارش برای استفاده از این نرم افزار كافی است به صفحه نصب این افزونه بروید و با یك كلیك آن را نصب كنید و یك بار مرورگر را ری استارت كنید.

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► مصاحبه/ آشنایی با کارآفرین موفق 6شغله!
گرانترین مواد جهان + عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر