همزمان با ماه مبارک رمضان همراه اول جشنواره عکس سفره ایرانی برگزار می کند

چهارشنبه ، 3 تیر 1394 ، 15:47

بانکی دات آی آر: همراه اول همزمان با ماه مبارک رمضان، جشنواره عکس سفره ایرانی را با موضوع ارسال عکس از سفره های افطار، برگزار می کند.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جشنواره عکس سفره ایرانی، با هدف ترویج و ارج نهادن به آداب ایرانی- اسلامی در حوزه غذا در بخش تهیه و سفره آرایی به شیوه های بومی و ایرانی، با موضوع ارسال عکس از سفره افطار برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان می توانند تصاویر خود را از سفره هایی که هم محتوا و هم سفره آرایی آن ایرانی است، جهت شرکت در جشنواره، در سایت همراه اول به آدرس www.mci.ir آپلود کنند.
بعلاوه هریک از شرکت کنندگان می توانند در زمان ارسال عکس ها، اعلام کنند که آیا تمایل به شرکت در بخش حضوری جشنواره را نیز دارند یا خیر. مرحله حضوری با حضور حداکثر سه نفر از شرکت کنندگان برگزیده این بخش در یک برنامه تلویزیونی (در فصل پاییز)، با طبخ غذاهای ایرانی و سفره آرایی ایرانی برگزار می شود و در نهایت داوران به غذاها و سفره آرایی امتیاز می دهند. لذا شرکت کنندگان در بخش حضوری باید توانایی آشپزی و سفره آرایی ایرانی را داشته باشند و حداقل یکی از تصاویر سفره های ارسالی آنها متعلق به سفره خودشان باشد.
شرکت کنندگانی که صفحات رسمی همراه اول در «اینستاگرام» و «لنزور» را دنبال کنند و تصاویر ارسالی خود به مسابقه را، به همراه لینک مربوطه، جهت دعوت سایر علاقمندان به لایک کردن آنها در شبکه های مذکور منتشر کنند، امتیاز ویژه ای در ارزیابی ها خواهند داشت.
مشتركين همراه اول مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص شرايط، ويژگي ها و جوایز اين جشنواره، به پرتال اين اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه كنند.

 

► خرید راحت شارژ همراه اول با سامانه ستاره اول
دستگاه عجیب و غریب هک 300 دلاری ◄

مطالب مرتبط
بنر