لیست تمام کدهای ussd بانک ها #...*

يكشنبه ، 28 شهریور 1400 ، 08:11

با USSD بدون نیاز به اینترنت و نصب نرم‌افزار و با سریعترین و امن‌ترین روش ممکن کارهای بانکی خود را انجام دهید. علت امنيت اين است كه در گاه هر بانك منحصرا مشخص است و سيستم سيم كارت قابل هك نيست.


با کد ussd چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

لیست تمام کدهای ussd در ایران

قبل از اینکه با کدهای یو.اس.اس.دی بانکها آشنا شوید یک خبر خوب برای شما داریم :


قرعه کشی جشنواره بانک محبوب من برگزار شد و برندگان خودروی 206 و بیش از 100 میلیون ریال جایزه نقدی جوایز خود را دریافت کردند.


برای شرکت در قرعه کشی های 600 میلیون ریالی امسال از طریق لینک زیر اپلیکیشن ای شارژ را نصب کرده و هر ماه در قرعه کشی شرکت کنید ( برای بالاتر رفتن شانس خود شارژ یا بسته اینترنتی بگیرید ) :


دانلود اپلیکیشن ای شارژ و خرید شارژ و بسته اینترنتی و کارت به کارت و شرکت در قرعه کشی / کلیک کنید


امروزه تلفن همراه یکی از اجزای جدایی ناپذیر زندگی همه ما شده است. یکی از امکاناتی که بانکداری الکترونیک در اختیار ما قرار داده استفاده از کدهای ussd بر روی تلفن همراه است که از این طریق فاصله ما تا بانک بدون نصب هیچ گونه نرم‌افزاری بر روی گوشی تلفن همراه تنها گرفتن چند عدد است. کدهای ussd به معنای شماره‌هایی مثل *…# است که امروزه تبلیغات وسیعی درباره آن می‌شود. در ادامه شما بیشتر با این کدها و کارایی آنها آشنا می‌شوید.


با کد ussd چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

با کدهای ussd می‌توان کارهایی مثل انتقال وجه، اعلام موجودی، خرید شارژ، پرداخت قبوض و حتی پرداخت کمک‌های خیرخواهانه را انجام داد. بعضی از شرکت‌ها و بانک‌های ارائه دهنده این کدها در مواقعی خاص مثل عید فطر گزینه پرداخت فطریه را نیز فعال می‌کنند. محیط ساده کار با این کدها باعث می‌شوند که شما بدون هیچگونه سردرگمی کارهای بانکی خود را به راحتی انجام دهید.


لیست تمام کدهای ussd در ایران

اگر بخواهید کدهای ussd را شماره گیری کنید می‌توانید از لیست زیر کمک بگیرید. لازم به ذکر است در لیست زیر به ترتیب، ابتدا بانک‌ها و سپس موسسات و شرکت‌ها آورده شده‌اند:



آینده745#*


اقتصاد نوین780#*


انصار763#*


پارسیان708#*


پاسارگاد720#*


پست بانک747#*


تجارت ندارد


موسسه ثامن778#*


حکمت765#*


دی766#*


رفاه کارگران729#*


سامان724#*


سرمایه ندارد


سینا727#*


سپه 789#*


شهر787#*


صادرات719#*


صنعت و معدن711#*


کشاورزی730#*

موسسه کوثر744#*


گردشگری764#*


مسکن737#* و #714*


ملت712#*


ملی717#*


ای شارژ

*789#

► درقاب تصویر/ مقایسه شعب بانک ها از گذشته تا امروز

مطالب مرتبط
بنر