بانکی : شرایط استخدام در شرکت نفت

چهارشنبه ، 20 آذر 1392 ، 11:06

شرکت ها و سازمان های مطرح و معروف در سراسر جهان برای استخدام کردن شرایط و معیار های خاص خودشان را دارند که صد البته این معیار ها در توفیق شان تاثیرگذار بوده است.

به گزارش بانکی دات آی آر، شرکت های مطرح به خوبی می دانند که مهمترین سرمایه شرکت های بزرگ نیروی انسانی اش است از این رو سعی می کنند بهترین ها را انتخاب کنند. از این رو برای آگاهی شما کاربران عزیز می کوشیم در یک سلسله گزارش شرایط عمومی استخدام در شرکت ها و سازمان های مطرح ایران را لیست کنیم:

 

سوم: شرکت نفت

شرایط عمومی

۱-    تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

۲-   عدم سوء پیشینه کیفری

۳-  توانایی کامل جسمانی جهت انجام شرح وظایف شغلهای مورد نظر

۴-  دارا بودن «گواهینامه موقت فراغت از تحصیل» و یا «دانشنامه پایان تحصیلات» و یا «ارزشنامه مدرک تحصیلی خارجی» در یکی از مقطع، رشته و گرایش های تحصیلی مورد نیاز

۵-  دارا بودن کارت معافیت دائم یا پایان خدمت وظیفه عمومی (داوطلبان ذکور)

۶-   عدم تعهد خدمت یا اشتغال به صورت پیمانی، آزمایشی و رسمی در سازمانها، موسسات دولتی و یا وابسته به دولت

۷-  عدم تعهد خدمت یا اشتغال به صورت بدو قراردادی، پیمانی و رسمی در هر یک از واحدهای تابعه صنعت نفت

۸-  نیروی انسانی مورد نظر علاوه بر شرایط فوق بایستی از سلامت جسمی، روانشناختی و اعتقادی نیز برخوردار باشد.

شرایط سنی

حداکثر سن قابل قبول جهت ورود به آزمون به شرح ذیل می باشد:

»         مقطع کاردانی ۲۶ سال

»         مقطع کارشناسی ۳۰ سال

»         مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ۳۴ سال
تسهیلات شرایط سنی

۱-      مدت زمان خدمت سربازی انجام شده (مندرج در کارت پایان خدمت) به حداکثر سن مجاز داوطلب اضافه می شود (حداکثر ۲۴ ماه).

۲-     مدت زمان سابقه کار معتبر داخل صنعت نفت به حداکثر سن مجاز اضافه می گردد.

۳-     مدت زمان سابقه کار معتبر خارج از صنعت نفت (تا پنج ۵ سال) به حداکثر سن مجاز اضافه می گردد.

۴-     شرط حداکثر سن برای داوطلبان بومی تا سه سال قابل افزایش می باشد.

۵-   شرط حداکثر سن در مورد ایثارگران، بر اساس قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام – مصوب ۲۲/۲/۷۱ مجلس شورای اسلامی – با رعایت موارد زیر افزایش می یابد:

۵-۱- داوطلبانی که در جبهه های جنگ به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی آنان در اثر مجروحیت جنگی

۵-۲- داوطلبان آزاده به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری و یا استراحت پزشکی در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد یا دوران اسارت

۵-۳- جانبازان، بستگان درجه اول شهدا (شامل همسر، فرزند، پدر، مادر، برادر و خواهر)، همسر و فرزندان جانبازان از کارافتاده کلی (حالت اشتغال) و همسر و فرزندان مشمولین بند «۵-۲» فوق حداکثر به میزان پنج (۵) سال

تذکر مهم : همسر و فرزندان جانبازان از کار افتاده کلی می بایست معرفی نامه مربوطه را از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان محل تشکیل پرونده ایثارگری با قید «از کارافتاده کلی» دریافت و در موعد کنترل مدارک ارائه نمایند.

تذکر مهم : در هر حال و تحت هر شرایطی با مراعات تسهیلات فوق سن داوطلبان در مقطع کاردانی از ۳۲ سال و مقاطع کارشناسی و بالاتر از ۴۰ سال نباید بیشتر باشد.



ضوابط تحصیلی

مدارک تحصیلی معتبر: صرفاً مدارک دارای یکی از عناوین «گواهینامه موقت فراغت از تحصیل» یا «دانشنامه پایان تحصیلات» یا «ارزشنامه مدرک تحصیلی خارجی» و با رعایت موارد زیر قابل قبول می باشد:

الف- مدارک دانشگاهی افرادی که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاه های دولتی یا آزاد اسلامی موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دریافت مدرک رسمی در یکی از رشته های مورد نیاز شده باشند ویا مدارک ایشان از لحاظ ارزش علمی و استخدامی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و یا وزارت آموزش و پرورش باشد مورد پذیرش واقع می گردند.

ب- مدارک با عنوان «گواهینامه موقت پایان تحصیلات» صرفاً تا تاریخ اعتبار مندرج در آن قابل قبول می باشد و متقاضیان دارای مدارکی که دوره اعتبار آن منقضی گردیده ملزم به ارائه «دانشنامه پایان تحصیلات» خود در موعد کنترل مدارک (روز مصاحبه استخدامی) خواهند بود.

ج- هیچ گونه مدرک دیگری اعم از گواهی اتمام یا معافیت دوره طرح لایحه نیروی انسانی پزشکان و پیراپزشکان و یا نامه های صادره از دانشگاه ها مبنی بر لغو معافیت تحصیلی نظام وظیفه و یا غیره بعنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمی گیرد.



شرایط معدل کل فراغت از تحصیل:

حداقل معدل قابل قبول جهت شرکت در آزمون استخدامی به قرار ذیل است:

»         مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ۱۳

»         مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری ۱۵

تبصره- بر اساس قانون تسهیلات استخدامی ویژه فرزندان شاهد – مصوب ۲۲/۳/۱۳۸۰ مجلس شورای اسلامی – رعایت حداقل معدل برای فرزندان شاهد داوطلب استخدام الزامی نمی باشد.

تذکر مهم : شرایط فوق صرفاً به استناد معدل مندرج در مدرک تحصیلی معتبر و ملاک استخدام داوطلبان احراز می گردد.

این شرایط از آخرین آگهی استخدام این شرکت اخذ شده و تبعا در طی زمان و باتوجه به شرایط و نیازها قابل تغییر می باشد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► رابطه مستقیم اعتماد به نفس و استخدام
چه مهارت هایی برای یافتن شغل نیاز دارید؟! ◄

مطالب مرتبط
بنر