بانکی: رفتارهایی که پیش از استخدام باید یاد بگیرید

دوشنبه ، 25 آذر 1392 ، 08:44

یافتن شغل گذشته از اینکه تلاش برای یافتن کار مناسب و متناسب با توانایی های شما را می طلبد، ارتباط مستقیمی نیز با رفتارهایتان دارد.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، اگر شما به عنوان کارجو همه شرایط استخدام شدن و تمام مهارت ها و تجربیات مورد نیاز برای شغل مورد نظر را داشته باشید اما رفتارهای متناسب با محل کار را ندانید، شک نکنید که رد می شوید.

برای اینکه از این رفتارها آگاهی بیشتری پیدا کنید به راهکارهای پیش رو بیشتر توجه کنید:

1. محل کار جای انجام کارهای شخصی نیست

شما برای این سر کار می روید که کارهایی که در آنجا بهتان واگذار شده است را انجام دهید. محل کار جای انجام کارهای شخصی نیست. البته می توانید استراحت کنید و زمان های کوتاهی را برای خودتان اختصاص دهید اما مسلما الویت و اصل در محل کار انجام وظایف کاری است.

 

2. سر وقت سر کار حاضر شدن و سر وقت محل کار را ترک کردن

باید بیاموزید که محل کار ساعت مشخص یا بازه زمانی مشخصی برای حاضر شدن در محل کار و حتا خارج شدن از محل کار دارد. به این ساعت ها احترام بگذارید.

 

3. رعایت حد و حدودها در محل کار

در محل کار نه آنقدر صمیممی شوید که رفتارتان زننده شود و آنقدر خشک و عصا قورت داده باشید که کسی نتواند با شما ارتباط برقرار کند.

 

4. پرسش کردن و نشان دادن تعهد کاری

درباره کار و آنچه باید انجام دهید تحقیقات کنید. با پرسیدن سوالاتی راجع به وظایفتان نشان دهید فردی متعهد و باوجدان هستید.

 

5. رعایت ادب و احترام گذاشتن به حریم خصوصی افراد

به حریم شخصی دیگران احترام بگذارید و در کارشان دخالت نکنید. در برخورد با همکارانتان اصل ادب را رعایت کنید و از درشتی کردن و مسخره بازی بپرهیزید.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► بانکی: شرایط استخدام در وزارت نیرو
بانکی: شرایط استخدام در ایران خودرو ◄

مطالب مرتبط
بنر