معرفی شغل: چند می‌گیری همراهم باشی؟

شنبه ، 22 اسفند 1394 ، 13:59

بانکی دات آی آر: همراه مریض از جمله شغل‌های کاذب است که به تازگی در بیمارستان‌ها دیده می‌شود. در بسیاری از بیمارستان‌ها افرادی مستقر هستند که از طرف پرستاران، به بیمارانی که همراه‌ نیاز دارند معرفی ‌می‌شوند، تا در صورت تمایل به عنوان همراه مریض کنار آنها بمانند.

 

بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیمارستان‌ها هزینه‌های افراد همراه را در بیمارستان‌های دولتی 20 هزار تومان با غذا و 9 هزار تومان بدون غذا و در بیمارستان‌های خصوصی تا 40 هزار تومان در نظر می‌گیرند. اما بیمارانی که همراه ندارند باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنند تا بتوانند همراهی داشته باشند.

 

افرادی که می‌توانند به این نیاز بیماران پاسخ دهند، بابت هر 24 ساعت کنار مریض ماندن 100 هزار تومان تا 150 هزار تومان دریافت می‌کنند و در صورتی که 12 ساعت کنار مریض بمانند 50 هزار تومان تا 60 هزار تومان دریافت می‌کنند.

 

اما مراکز و موسساتی نیز تشکیل شده و نیرو‌های خود را به بیمارستان‌ها اعزام می‌کنند تا همراه مریض بمانند. در این مراکز نرخ‌ها کمی متفاوت است.

 

کارمند یکی از این موسسات می‌گوید: بابت هر 24 ساعت همراه 100 هزار تومان دریافت می‌کند و در صورتی که همراه مریض دارای مدارک بهیاری باشد 120 هزار تومان تا 150 هزار تومان دریافت می‌کند.

 

منبع: اقتصادنیوز

► معرفی شغل: موبایل‌فروشی
معرفی شغل: تاسیس مهدکودک ◄

مطالب مرتبط
بنر