10 سایت رایگان برای یادگیری زبان

چهارشنبه ، 18 فروردين 1395 ، 15:39

 

بانکی دات آی آر: همانطور که می‌دانید روشهای زیادی برای یادگیری زبان‌های خارجی وجود دارد. متاسفانه بسیاری از این روش‌‌ها که دست برقضا جزو بهترین منابع هم هستند، پُرهزینه‌اند. در حال حاضر به لطف فضای مجازی و اینترنت، هزینه‌بر بودن، دیگر مانع یادگرفتن زبان جدید نیست. سایت‌های بسیاری هستند که با استفاده از آنها می‌توانید به زبانی که همیشه آرزوی یادگیریش را داشتید بخوانید، بنویسید و صحبت کنید. در این نوشته ده سایت برتر از میان سایت‌های رایگان آموزش زبان را به شما معرفی می‌کنیم.

 

1. Babbel

 

بابل دات کام به شما فرصت این را می‌دهد که چندین زبان را به رایگان یاد بگیرید. اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، پرتغالی، سویسی، ترکی استانبولی، هلندی، لهستانی، اندونزیایی، نروژی، دانمارکی و روسی زبان‌هایی هستند که این سایت به شما آموزش می‌دهد. این سایت اپلیکیشن موبایلی دارد که کار کردن با آن بسیار راحت است. بابل تمرین‌های خوبی برای مهارت speaking کاربر در نظر گرفته است. بنابراین این سایت برای کسانی که زبان را در مقاطع حساس‌تر مثل رفتن به دانشگاه خارجی می‌خواهند کاملا مفید است.

 

2. BestEssay.Education

 

سایت بست اسی مفیدترین سایت برای دانشجویانی است که زبان مادری‌شان انگلیسی نیست. کاربرانی که تا حدی از انگلیسی سر در میاورند اما در مهارت writing  کاملا روان نیستند به خوبی می‌توانند از این سایت استفاده کنند و مهارت‌ نوشتن‌شان را هم تقویت کنند.

 

3. Busuu.com

 

سایت busuu بیش از 50 میلیون کاربر دارد. در این سایت می‌توانید 12 زبان انگلیسیی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، ژاپنی، پرتغالی، روسی، ترکی استانبولی، عربی، چینی و لهستانی را به رایگان یاد بگیرید. به محض اینکه در سایت ثبت نام و زبان مورد نظرتان را انتخاب کنید، درس‌ها برای‌تان شروع می‌شود. در خلال یادگیری نه تنها با بقیه کاربران بلکه با افراد نیتیو آن زبان هم می‌توانید در ارتباط باشید.

 

4. Livemocha.com

 

در این سایت 9 زبان انگلیسی، ژاپنی، ایتالیایی، روسی، اسپانیایی، عربی، پرتغالی(برزیلی)، ترکی استانبولی و فرانسوی را به رایگان یاد بگیرید. در اینجا هم می‌توانید با نیتیوهای هر زبانی صحبت کنید و از پست‌هایی که به زبان مورد نظر شما منتشر می‌شود استفاده کنید.

 

5. British Broadcasting Company

 

سایت BBc یکی از بهترین سایت‌های یادگیری زبان است که بیش از  30 زبان را به کاربران آموزش می‌دهد. علیرغم اینکه چندسالی است که بخش آموزش زبان سایت آپدیت نمی‌شود اما هنوز از بهترین منابع برای آموزش رایگان به شمار می‌رود.

 

 

6. Duolingo.com

 

شاید شما هم از آن دسته افراد باشید که به توصیه دوستان برنامه دولینگو را در گوشی خود نصب کرده‌اید اما هیچوقت به سراغ آن نرفته‌اید. ما به شما توصیه می‌کنیم که از همین الان با کوتاه‌ترین زمان تدریس دولینگو شروع به یادگیری زبان مورد علاقه‌تان کنید. دولینگو وقت چندانی نمی‌گیرد اما کلمات و قواعد را خیلی خوب در ذهن شما جا می‌اندازد.

 

 

7. LearnaLanguage.com

 

سایت لرن ا لنگوج عملا برای کسانی تهیه شده که حوصله درس و مشق و تکلیف و تمرین ندارند! یادگیری در این سایت از طریق بازی است، شیوه‌ایی نو در آموزش. در اینجا آموزش همراه با سرگرمی ارائه می‌شود تا کاربر با علاق بیشتری یادگیری را دنبال کند. این وبسایت 19 زبان را به رایگان به کاربران یاد می‌دهد.

 

8. Byki.com

 

اگر شما یکی از طرفدارن آموزش از طریق فلش کارت باشید بهتر است بدانید این سایت کاملا مناسب شماست. در سایت بایکی دو گزینه برای آموزش وجود دارد: 1- آموزش رایگان و 2- آموزش پولی. در آموزش پولی از همان ابتدا به کاربر گفته می‌شود که در صورت نارضایتی از آموزش همه هزینه بدون پرسیدن سوالی به او برگردانده می‌شود. ناگفته نماند کاربر در آموزش رایگان از همه امکانات سایت برخوردار است. این سایت اپلیکیشن موبایل هم دارد که کار با آن بسیار آسان و دلپذیر است. راستش را بخواهید تعداد زبان‌های مورد آموزش این سایت به قدری زیاد بود که حوصله شمارشش را نداشتیم!

 

9. Openculture.com

 

اگر از آن دسته افراد هستید که دوست دارید همراه با زبان با فرهنگ آن کشور هم آشنا شوید این سایت بهترین گزینه برای شماست. اپن کالچر 48 زبان و فرهنگ را به شما به رایگان آموزش می‌دهد. قابلیتی که این سایت را از بقیه سایت‌های آموزش زبان متمایز می‌کند، یادگیری همزمان چند زبان است.

 

 

10. Hinative.com

 

تصور کنید از طرف محل کارتان به ماموریت خارج از کشور فرستاده شده‌اید. یا برای تعطیلات به جایی سفر کرده‌اید که کمابیش متوجه می‌شوید اطرافیان چه می‌گویند اما دست و پا شکسته چند کلمه از زبان آن کشور را می‌توانید به زبان بیاورید. بعد از بازگشت از سفر عزمتان را جزم می‌کنید که حتما زبان یاد بگیرید. این وبسایت همان چیزی است که شما می‌خواهید. در اینجا 13 زبان آموزش داده می‌شود که کاربر باید با آن زبان‌ها آشنایی مختصری داشته باشد زیرا این سایت آموزشش را از بسم الله الرحمن الرحیم شروع نمی‌کند.

 

بانکی: سمیرا همتی

► معرفی شغل: ویراستاری
بودجه‌بندی برای هزینه ها، بدون استفاده از فال قهوه ◄

مطالب مرتبط
بنر