مراحل ساخت اکانت لینکدین+تصویر

يكشنبه ، 23 آبان 1395 ، 10:44

 

بانکی دات آی آر: هفته‌های گذشته درباره چطور به وجود آمدن لینکدین و ضرورت داشتن اکانت لینکدین مطلب نوشتیم. در این پست نحوه ساختن اکانت لینکدین را به صورت تصویری قرار داده‌ایم. تمام زمانی که برای ساخت این اکانت صرف شد، 30 دقیقه بود! البته در مورد این پست چون از مراحل باید عکس می‌گرفتم زمان بیشتری گذاشتم. اما شما به احتمال زیاد کارتان راحت‌تر از کار من باشد. اگر نیم ساعت فرصت داشتید حتما اکانت لینکدین‌تان را بسازید.

 

 

مرحله 1، 2، 3، 4:

همان ابتدا که صفحه www.linkedin.com را باز می‌کنید، تصویر شماره 1 را می‌بینید. در این مرحله شما می‌توانید با وارد کردن نام، ایمیل و پسورد اکانت لینکدین‌تان را استارت بزنید. بعد از اینکه دکمه join now  کلیک کردید، صفحه تصویر شماره 3 برای‌تان باز می‌شود که نام کشورتان را می‌خواهد. در مرحله 4 مراحل تکمیل کردن پروفایل‌تان آغاز می‌شود. در اینجا اگر شاغل هستید نام شغل و شرکت و حوزه فعالیت‌تان را بنویسید.

 

 

مرحله 5:

تصویر شماره 5 از شما می‌خواهد مهمترین دلیل برای ساخت اکانت لینکدین را عنوان کنید. در اینجا من دلیل شماره سوم، یعنی «پیدا کردن شغل» را انتخاب می‌کنم.

 

 

 

مرحله 6:

در باکسی که در تصویر می‌بینید ایمیل‌تان را وارد کنید. با این کار لیست مخاطبان ایمیل‌تان را بررسی می‌کند و اگر کسی از آنها عضو لینکدین باشد او را به شما معرفی می‌کند. طبق گفته سایت لینکدین، بیشترِ شغل‌ها از همین افراد نزدیک به شما پیدا می‌شود. البته اگر با مخاطبانِ ایمیل‌تان رودربایستی دارید می‌توانید از این گزینه عبور کنید.

 

 

 

مرحله 7:

من در مرحله 6 قبول کردم که لینکدین مخاطبانِ ایمیلم را بررسی کند. بنابراین در این تصویر گوگل به من هشدار می‌دهد که لینکدین قرار است به چه اطلاعاتی دسترسی داشته باشد.

 

 

 

مرحله 8:

در این مرحله افراد دارای اکانت لینکدین به شما نشان داده می‌شود. اکانت گوگل من، مخاطبی ندارد، به همین دلیل مخاطبی پیدا نشده است.

 

 

 

مرحله 9:

در اینجا لینکدین برای اینکه مطمئن شود ایمیلِ ورودی متعلق به شماست، کدی را به ایمیل‌تان می‌فرستد. شما باید آن کد را در باکسی که در تصویر می‌بینید وارد کنید.

 

 

 

مرحله 10:

در این مرحله اکانت لینکدین تعدادی از دوستانم را که در ایمیلم بوده‌‌اند به من نشان می‌دهد. اگر دوست داشته باشم می‌توانم با آنها در ارتباط باشم، اگر نه تیک سبز رنگی که روی تصویر هر کدام از آنها است را بردارم.

 

 

 

مرحله 11 و12:

مرحله 11 از شما می‌خواهد که عکسی را برای پروفایل‌تان انتخاب کنید. می‌توانید عکس را از کامپیوترتان آپلود کنید. در تصویر شماره 12 می‌بینید که من یکی از عکس‌های خودم را آپلود کرده‌ام.

 

 

مرحله 13:

در این مرحله شما می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن همراهتان، فرصت‌های شغلی را از طریق پیامک دریافت کنید.

 

 

 

مرحله 14:

در این مرحله می‌توانید مشاغلی را که دوست دارید در آنها فعالیت کنید، بنویسید.

 

 

 

مرحله 15 و16:

این مراحل ادامه مرحله قبل است، بعد از روشن کردن دکمه

Lets recruiter open to new opportunities…

می‌توانید نام حوزه‌های مورد علاقه‌تان را بنویسید. مثلا من در اینجا content writer را نوشته‌ام.

 

 

 

مرحله 17 و 18:

این تصویر مربوط به پروفایل نیمه آماده من است. نیمه آماده از آن جهت چون هنوز اطلاعات مربوط به تحصیلات و سابقه کاری‌ام را وارد نکرده‌ام. البته این کار اصلا سخت نیست. جلوی کلمه‌هایی که به رنگ آبی هستند، آیکون علامت سوال قرار داده شده است. سعی کنید تمامی آنها را با اطلاعات خودتان بنویسید. فراموش نکنید هرچقدر اطلاعات بهتر و بیشتری به مخاطبان بدهید، احتمال بیشتری وجود دارد که شغلی را به شما پیشنهاد بدهند.

 

 

بانکی: سمیرا همتی

 

► راز و رمز کارآفرینی: از شکست اولین استارت‌آپم چه درس‌هایی آموختم؟
رشته‌های کمتر شناخته‌شده با شغل‌های پردرآمد ◄

مطالب مرتبط
بنر