بانک رفاه

دوشنبه ، 14 مرداد 1387 ، 14:10
خدمات بانک رفاه

مدیر عامل: دکتر محمدعلی سهمانی




تاریخچه ومعرفی بانک رفاه

بانک رفاه کارگران در اجرای  تبصره ماده 39 قانون بودجه سال 1338 کشور و ماده 38 سازمان بیمه های اجتماعی به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ 27/5/1339 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد. سرمایه اولیه این بانک چهار صد میلیون ریال و از سوی سازمان تامین اجتماعی تامین شد. بانک رفاه یک بانک تجاری شناخته شده و با  پنجاه و پنج  سال تجربه در ارائه خدمات بانکی ، بهره مندی از 10537نیروی انسانی و در اختیار داشتن 1076شعبه فعال در سراسر کشور ، می کوشد از طریق ارائه مطلوب انواع خدمات بانکی ، رضایت عموم اقشار جامعه را تامین نماید.
این بانک با برخورداری از اعتماد مردم و توانمندی بالای سرمایه انسانی خود ، در اجرای سیاست های کلان اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه در بخش صادرات کالاهای غیر نفتی و تولیدات صنعتی و کشاورزی ، خدمات ارزشمندی را صادر کنندگان کشور ارائه می‌دهد. بانک رفاه از نظر بانک های معتبر بین المللی، یکی از خوشنام ترین بانک های تجاری محسوب می شود که با داشتن کارگزاران منتخب از بانک های تراز اول دنیا ، نیاز های مشتریان خود در عملیات بانکی بین المللی را مرتفع می سازد.
فعالیتهای بانک رفاه
فعالیتهای بانک رفاه را به دو بخش عام و خاص می توان تقسیم نمود. فعالیتهای عام در برگیرنده کلیه خدمات مجاز قابل ارائه توسط بانکهای تجاری است، فعالیتهای خاص نیز شامل کلیه خدماتی است که بانک به طور ویژه به برخی از سازمانها و موسسات ارائه می نماید.

فعالیتهای عام:
انجام کلیه عملیات بانکی ریالی و ارزی از قبیل؛
•    افتتاح و ارائه خدمات مربوط به حسابهای جاری، پس انداز، سپرده های کوتاه و بلند مدت ریالی و ارزی
•    اعطای تسهیلات اعم از ارزی و ریالی در بخشهای صنعت، کشاورزی، خدمات تجارت، مسکن، صادرات و واردات
•    صدور انواع ضمانت نامه های ارزی و ریالی
•    انجام انواع تامین های مالی و اعتباری داخلی و خارجی
•    اعطای کارت اعتباری ارزی
•    صندوق های اجاره ای هوشمند
•    انجام امور مربوط به کارگزاری بورس و ....

فعالیتهای خاص:
•    ارائه خدمات بانکی به سازمان تامین اجتماعی و جامعه تحت پوشش آن
•    اعطای تسهیلات و خدمات بانکی به بیش از یکصد موسسه تولیدی وابسته به سازمان تامین اجتماعی
•    ارائه خدمات بانکی به وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، دانشگاههای علوم پزشکی، بیمارستانها، دانشجویان، اساتید علوم پزشکی، پزشکان، انستیتوپاستور، سازمان خدمات درمانی، هلال احمر، انتقال خون، سازمان بهزیستی و داروخانه ها
•    ارائه خدمات بانکی به وزارت کار و امور اجتماعی و سازمانهای تابعه
•    اعطای تسهیلات به صنعت چاپ و نشر کتاب و اهل قلم و هنر
موضوع فعالیت بانک رفاه
به طور کلی موضوع فعالیت بانک شامل موارد زیر می شود:
•    جذب منابع
•    اعطای تسهیلات
•    سرمایه گذاری در زمینه های مختلف اقتصادی
•    تسهیل امور بازرگانی داخلی و خارجی
**************************************

تلفن:     8525 (021)    پست الکترونیکی : آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید
سامانه ارسال و دریافت پیامک (SMS)
300044
شماره روابط عمومی: 021-88653991 الی 3

آدرس ساختمانهای مرکزی :

ساختمان شماره 1 (ولیعصر (عج)) :  تهران - خیابان ولیعصر - نرسیده به میدان ونک - پلاک 2584 - تلفن: 70-88654141  -  کدپستی:  1435694831
ساختمان شماره 2 (پردیس ): تهران - میدان ونک - خیابان ملاصدرا - خیابان شیراز شمالی - شماره 186 - تلفن: 9-88059231 - کدپستی: 1991756783
ساختمان شماره 3 (حکیم اعظم): تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم، پلاک 17
ساختمان شماره 4 (اداره آموزش) : تهران - خیابان انقلاب - روبروی خیابان لاله زارنو- کوچه شهید کریمی- شماره 15 - تلفن 88820451
ساختمان شماره 5  : تهران خیابان بلوار کشاورز روبروی بیمارستان پارس

-----------------------------------------------------
نتایج نظرسنجی سومین دوره جشنواره بانک محبوب من_ بانک رفاه (بیستمین بانک محبوب کشور)

پس از بررسی آمارهای بدست آماده از مشتریان بانک رفاه که در سومین جشنواره «بانک محبوب من» شرکت کرده بودند، نتایج زیر حاصل شد:
تعداد کل شرکت کنندگان: 51162
- تحصیلات شرکت کنندگان نظرسنجی
زیردیپلم= 6/07%
دیپلم= 13/79%
لیسانس= 46/96 %
فوق لیسانس= 29/21 %
دکترا و بالاتر= 3/97%
.
.
- چرا از اینترنت بانک و موبایل بانک کمتر از دیگر خدمات بانک استفاده می کنید؟
نمی دانم چطور باید فعال کرده و استفاده کنم= 9/41 %
نمی دانم اینترنت بانک دقیقا چه خدماتی ارائه می دهد=4/46 %
آموزشی در این حوزه دریافت نکرده ام که بخواهم استفاده کنم=10/49 %
نسبت به امنیت خوشبین نیستم= 12/67%
استفاده می کنم= 62/97 %
.
.
- آیا از بانک رفاه در حوزه آموزش نکات امنیتی و نحوه استفاده از خدمات بانکی راضی هستید؟
اصلا تا به حال آموزشی دریافت نکرده ام= 21/23 %
متصدی تا حدودی توضیح داد= 18/34%
به سختی می توانم راهنمایی پیدا کنم= 3/38 %
کاملا راضی هستم= 57/06%
.
.
- چرا در تلگرام یا اینستاگرام بانک عضو نیستید؟
دسترسی به شبکه های اجتماعی ندارم = 11/58 %
اصلا نمی دانم چطور باید عضو کانال یا صفحه بانکم بشوم= 19/90 %
عضو بودم ولی به دلیل حجم مطالب زیاد و بعضا غیرمفید، عضویت را لغو کردم=1/81 %
تمایلی به عضویت ندارم= 42/10%
عضو هستم= 24/61 %
.
.
- مهمترین دلیل شما برای انتخاب بانک رفاه و افتتاح حساب چه بوده است؟
افتتاح حساب برای دریافت حقوق و دریافت وام و... = 49/22%
دریافت سود بیشتر = 3/98%
تبلیغات خوب و جذاب= 0/60 %
ارائه خدمات خوب و مفید=15/08 %
برخورد مناسب کارکنان= 21/71%
توصیه اطرافیان= 1/93 %
آسان بودن دسترسی= 7/72 %
سایر دلایل= 0 %
بنر